Verstilde witte wereld   12 comments

Ik onderbreek de serie over de Wildlands even voor twee winterse blogjes.
Afgelopen zondag en maandag heb ik foto’s gemaakt van de rijp.
Zondag tijdens een lange wandeling door onze wijk in de ochtenduren, wetende dat ik de rest van de dag binnen zou moeten zitten.
Wat een prachtig weer en wat was alles mooi wit.
Geniet nog even mee van deze speldenprik van Koning Winter.

***

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

WORDT VERVOLGD

****

Posted december 7, 2016 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with , , , , ,

12 responses to “Verstilde witte wereld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een erg mooie fotoreeks Ank

  2. Een fraaie serie, waarvan foto 8 voor mij de topper is Ank….prachtig!!

  3. Prachtige serie, is altijd genieten met dit weer. Zeker ideaal om foto’s te gaan maken. Ik heb het alleen in de tuin gedaan, had net een luchtweginfectie achter de rug, dus even uitkijken. Wil wel weg morgen…;-)

  4. Mooie winterbeelden

  5. Hoi Ank,
    Mooie winterse beelden. Schitterend om te zien.
    Sommige takjes en dergelijke lijken wel versuikerd. Super!!

    Groetjes, Marco

  6. Prachtige winterserie is dit weer.
    Die eenzame takjes vol ijs zijn zo mooi.
    Jullie hadden duidelijk meer ijsafzetting dan hier !!
    Je feed was niet afgegaan :-(, dus even nieuwe geactiveerd \:-)

  7. Sprookjeswereld 🙂

  8. Prachtige serie Ank vooral de detailfoto’s springen er uit.

  9. Prachtig, die versuikerde rietpluimen en ook foto 5 springt er voor mij uit met het kunstwerk en de leibomen.
    Het is voorlopig weer gebeurd met de rijp, maar het was schitterend.

  10. Het is genieten, Ank, van sfeerfotos én close-ups. Mijn favoriete foto’s zitten hier aan het eind.
    Met het ‘collier, waar heel veel kleuren in zitten, en de wandelaars in het zonnetje als toppers.
    Gr Jan W

  11. prachtige winter foto’s, en wat was het even heel mooi winter in jullie omgeving Ank

  12. Jaaaa………… dit is echt schitterend Ank.
    Zo jammer dat ik er zelf niet op uit kon, Zo te zien was er bij jullie ook meer rijp dan hier in het West-Friese.
    Ik mag hopen dat er nog zo’n periode komt, Nu geniet ik er bij jou in ieder geval even van 😀

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

