Kerstwens   11 comments

***

***

Posted december 25, 2016 by Ank Pot in Kerst

Tagged with

11 responses to “Kerstwens

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik wens jou en je dierbaren een vreugdevol en fijn kerstfeest Ank

  2. Mooi gedaan Ank. Ik wens jou samen met een ieder die je dierbaar is, ook hele fijne dagen.

  3. Je hebt er weer wat moois van gemaakt. Ik wens je goede kerstdagen en veel gezondheid en geluk in 2017!

  4. Ank een prachtige kaart.
    Ook voor jou een hele fijne kerst.

  5. Een heel mooie kaart Ank, Fijne dagen samen met de Kerstman. 🙂

  6. Dankjewel Ank, ik wens jou hetzelfde 🙂

  7. Insgelijks, Ank en een gezond 2017 met veel mooie fotomomenten
    Dick

  8. Prachtige sfeercollage, Ank. Heel mooi gedaan.
    Ook voor jou -en familie en vrienden- een fijne kerst en een goed, gezond en gelukkig 2017.
    Gr Jan W

  9. Bedankt voor deze sfeervolle kerstkaart

  10. De kerst is inmiddels bijna voorbij maar je wens blijft welkom.
    Gelukkig was ik hem al tegengekomen op FB 🙂

    Groetjes, Helma

  11. Hey Ank, nu eindelijk even de tijd genomen om de hele Dickens serie te bewonderen! prachtige plaatjes allemaal, niet alleen de natuur fotograferen ben je goed in maar portretten zijn goed ‘geraakt’. Bedankt voor je kerstwens, je mooie kaart (kwam vandaag binnen) en ik wens jou en je dierbaren een mooi 2017 in goede gezondheid toe! Liefs, Janette en family

Geef een reactie

