Dickensfestijn Deventer 2016, deel 5   9 comments

We gaan gewoon weer verder met de foto’s van het Dickensfestijn.
Zoals jullie wel van me gewend zijn gaat dit nog wel even door.
Dit keer beginnen we met Geert en Tiny uit Limburg die al vele jaren figureren en ook hun kleding zelf hebben gemaakt.
Ook wasvrouw Kitty behoort tot onze Dickens-vriendenkring en dit keer hebben we ze maar eens met elkaar kennis laten maken 😉

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Ook mijn oud-collega Rudi had veel plezier met Kitty

*

*

Deze vrouw lijkt sprekend op Monique een jeugdvriendin van me maar ze gaf geen blijk van herkenning dus ik denk niet dat ze het was

*

*

*

De familie Faas met hun levensechte babypoppen

*

*

*

*

*

De weeskinderen die onder zeer strenge begeleiding stonden

*

……Zwaai LIEF!!!!……..

*

*

*

Twee zussen

*

en ook dit zijn twee zussen

*

En ook dit zijn twee zussen, de dochters van Hajo en Sylvia op de foto eronder

*

Allemaal Dickensvrienden van ons!

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted december 27, 2016 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with , , ,

9 responses to “Dickensfestijn Deventer 2016, deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Weer een hele fraaie serie Ank, die kinderportretjes zijn mooi en aandoenlijk. Voor mij is de laatste foto een absolute topper!

  2. Ja Ank, we hebben er in de loop der jaren heel wat vrienden opgedaan!
    Daarom wordt het ook elk jaar leuker, hè?
    Geert en Tiny zien er toch wel fantastisch uit!
    Ontzettend leuke foto van Hajo en Sylvia.
    Groetjes, Ria.

  3. Je zult wel veel Dickensvrienden hebben gemaakt, Ans. Voor mij blijft Kitty de wasvrouw de mooiste.
    Ze is altijd goedlachs en zichzelf (denk ik dan), wel lijkt het alsof de andere bekenden dit jaar ook wat losser op de foto staan.
    Gr Jan W

  4. En Ans in mijn reactie moet natuurlijk Ank zijn. Sorry voor de vergissing.

  5. Weer zo’n mooie fotoserie van Ank! De wasmeisjes waren een hecht team, en zo goed bezig, en zo sta ik zelf opeens heel gezellig te kletsen met een paar van de prachtig geklede deelnemers aan het festijn. Net of er geen was gedaan hoeft te worden… Ik heb genoten!

  6. Geweldige portretten weer Ank, het blijft boeien en zo te voelen voor jullie ook 🙂

  7. Vergeet ik dat kleine krullenkoppetje te vermelden…..zucht zo leuk en mooi !

  8. Hoi Ank,
    het blijft een schitterend evenement en je foto’s zijn ook zo mooi en sfeervol.
    Dit is erg leuk om ook op deze manier mee te kunnen genieten van dit mooie festijn.

    Groetjes, Helma

  9. Hallo Ank.
    Mooie serie waar we ons in terug vinden een leuk onderonsje met Kitty .
    Ze is altijd in goede doen ….die eeuwige glimlach.
    Groetjes Tiny Geert

Geef een reactie

