En toen was het winter, deel 1   8 comments

Afgelopen 17 januari werd het ineens wit in Zwolle.
Vorst en mist zorgden voor een rijplaagje en af en toe sneeuwde het een klein beetje.
En zo werd het toch nog winter.
Deze foto’s maakte ik op een wandeling in mijn woonwijk.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

8 responses to “En toen was het winter, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige serie Ank, die schoenafdrukken zijn heel leuk, en opname 9 vind ik een topper.

  2. Top, Ank,. Respect voor jou dat je er op uit bent gegaan, maar ook voor die vrouw op de fiets!
    Er zitten schitterend landschapsfoto’s en close-ups bij, je hebt de sfeer goed weten te vangen.
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

  3. Genieten, of niet!!!

  4. Wat een beetje sneeuw of rijp al niet doet! Alles wordt mooi, het maakt eigenlijk niet veel uit waar je kijkt. Hier aan de kust is alles alweer verdwenen, helaas. Geniet er maar van zolang het nog kan.
    Groet, Dick

  5. Heerlijke sprookjesdagen waren het Ank .
    Toppie genoten ! Jij ook zie ik

  6. Wat een schitterende serie, Ank. Dit is toch veel mooier dan al die regenachtige winters. Groetjes, Joke

  7. Adembenemend mooi is jouw winter in Zwolle

  8. Ik had me er ook zo op verheugd maar alles wat er hier kwam was geen sneeuw.
    Later zag ik op het nieuws dat net dat gedeelte dan Noord-Holland groen was en de rest van Nederland wit grrrr…..
    Wat jij hier laat zie is werkelijk geweldig. Prachtig is deze witte wereld en daar hou ik ook echt van.
    Ik zit dan ook met volle teugen van deze prachtige foto’s te genieten 🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

