En toen was het winter, deel 3   16 comments

En het werd steeds mooier.
Ik was koud terug van de ochtendwandeling om tussen de middag een broodje te eten, toen de zon begon te schijnen.
Toen moest ik gewoon wéér op pad!
Eigenlijk niet goed voor mij want ik lijd aan fybromyalgie en dan moet je je spieren niet overbelasten, maar ja………..ik kon toch niet weerstaan aan die prachtige witte wereld!
Dus weer op pad gegaan en weer een lange wandeling in en rond mijn woonwijk gemaakt.
Ik werd beloond met vele mooie plaatjes, ik bleef maar foto’s maken.
Een deel laat ik jullie hier zien, allemaal foto’s gemaakt op 18 januari.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 24, 2017 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with , , , , , ,

16 responses to “En toen was het winter, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie winterwonderlandfoto’s!
    Groet, Dick

  2. Prachtige foto’s Ank ! Heel mooie reeks !

  3. Dag Ank,

    Je hebt zo’n mooi vermogen om dat waar we normaal naar kijken ook te laten ZIEN!

  4. Een prachtige serie zo te zien was het bij jullie kouder dan aan de kust 😉

  5. Bijzonder fraaie opnamen van deze sprookjeswereld, ik kan mij goed voorstellen, dat je niet kon stoppen met fotograferen.

  6. Super, Ank. Je lijkt inderdaad niet te kunnen stoppen als er iets moois te zien is.
    De uurwerkmaker heeft helemaal gelijk, beter kan ik het niet zeggen. Gr Jan W

  7. Hoi Ank,
    Heel mooi al deze winterse beelden.

    Groetjes, Marco

  8. Wauw, wat ontzettend mooi. Daar was het nog witter als bij ons,en ook met een blauwe lucht, hier bleef het lang mistig en bewolkt. Dit zijn toch echt wel de mooiste winterplaatjes, hopelijk krijgen we nog meer van dit soort winterse taferelen.
    groetjes Ghita

  9. Ik kan me dit nog herinneren van een jaar of wat terug op een zaterdag ochtend, toen zag hier ook alles zo wit en dan blijf je foto’s maken
    schitterend Ank hoe deze winterse sprookjes wereld in beeld hebt gebracht, ik heb er van genoten

  10. Ank, een geweldig mooie serie !!! Genieten van zoveel moois .

  11. SCHITTEREND!!!!!
    Het was bij jou inderdaad veel witter dan bij ons.
    Je laat echt een sprookjeswereld zien.
    Wat doet zo’n witte brug het goed in zo’n witte omgeving!
    Zie ik daar op foto 19 nog een aantal reeën liggen?

  12. WoW echt schitterend Ank!
    Had het ook koud maar ging ook door :-))
    Ondanks mijn knie waar ik binnenkort aan geopereerd ga worden……
    Het was genieten van deze mooie witte wereld!

  13. Hoi Ank,
    de oh’s en ah’s vliegen hier uit mijn mond vandaan!!!
    Zo mooi is deze witte wereld. Ik denk dat ik maar even ga verhuizen want hier in het deel van West-Friesland waar ik woon is dit echt niet gezien!
    Mag ik even jaloers zijn op deze foto’s ohhhhh…………….
    Groetjes, Helma

  14. Beeldschone foto’s Ank, dank je wel.Zo kan een oud mens, die niet (meer) door de sneeuw durft te lopen, toch nog meegenieten van de winterse pracht in de omgeving!

    R.I.E.Spits - van Ekeris
  15. Wat is dit een prachtserie geworden.
    Het is zo mooi
    Bedankt dat je weer bent gaan rondlopen
    Waaaauw

  16. Echt genieten ik hou er ook van foto’s maken. Ben net hier begonnen. Jij hebt ook hele mooie foto’s 👍

Geef een reactie

