Wildlands Adventure Zoo Emmen, Serenga, deel 1   6 comments

Jullie hadden van mij nog foto’s tegoed van mijn bezoek aan de Wildlands in Emmen van 12 november j.l.
Het laatste gedeelte waar ik aandacht aan besteed is de Serenga.
De entree van dit deel bestaat uit het Zonnepaleis waar binnenin een verblijf was voor de Vosmangoesten.
Als je aan de andere kant het paleis uitkomt waan je je in een Afrikaans dorp.
Het is een nagebouwd Dogondorp met een Zeboekraal.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted januari 27, 2017 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , , , , , , ,

6 responses to “Wildlands Adventure Zoo Emmen, Serenga, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie foto’s Ank, dat dorp is echt geweldig! Alleen daar al kan je een hele tijd doorbrengen lijkt mij.

  2. Wat lijkt dit alweer lang geleden hè! Mooi!

  3. De gebouwen zien er prachtig uit, maar ik moet wel wennen aan een museum voor land en volkenkunde in een dierentuin. Misschien dat het voor het totaalplaatje van een bepaald land -met mens/cultuur en dier- een aanwinst is, maar dat is dan meer voor de komende generaties die dierentuinen niet zullen kennen in ‘onze’ vorm. De Prairiehondjes zijn super, net als de knipoog van de Hippo, de Vosmangoesjes zijn koddig en het stokstaartje op z’n natuurlijke zetel is top! De Zeboes staan er een beetje ‘gedrukt’ bij. Ik wens je een fijn weekend, Ank. Gr Jan W

  4. mooie serie van dit museum en dierentuin Ank, de foto’s zijn zoals altijd erg mooi gemaakt
    maar voor de rest heb ik nog niet het gevoel Yes daar wil ik ook heen,
    maar als ik een keer in de buurt zou zijn zou ik er misschien toch wel gaan kijken

  5. Ank een mooie serie ik kijk uit naar het vervolg.

  6. Hoi Ank,
    een hele mooie reportage van deze dierentuin en met name de behuizing en museum.
    Ik ben er nog steeds niet geweest maar waarschijnlijk gaan we daar dit jaar een bezoekje brengen.
    Dank zij jou alles mooi even op het dooie gemakje kunnen bekijken met deze prachtige foto’s vol details.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

