Druppeltjes   9 comments

Het is weer tijd voor een druppelblog, er zijn weer genoeg buitjes gevallen en dat levert weer mooie druppels op.
Ik heb geprobeerd daar weer wat mooie foto’s van te maken.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 9, 2017 by Ank Pot in Bloemen, druppels

Tagged with , , , ,

9 responses to “Druppeltjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend Ank!

  2. Nou daar ben je dan uitstekend in geslaagd Ank. Heel mooi!

  3. Als ik dit allemaal zie…zou ik van de regen gaan houden……Prachtig Ank.

  4. Ank ze zijn weer prachtig!!

  5. Schitterend Ank, dit noem ik geen “proberen”!

  6. Héél mooi vastgelegd al die druppels op die schitterende mosjes.
    Maar wil jij voortaan maar een buitje van 1 uur bestellen ipv dagen achter elkaar 🙂

  7. Wow, dit is weer even genieten, Ank. Pareltjes zijn het, stuk voor stuk. Soms is dat éne heldere druppeltje hetgeen dat je hart steelt, dan weer de gehele compositie of kleur. Mijn keuze voor vandaag is gevallen op de foto waarvan ik denk dat het Akelei is. Ik wens je een schitterend weekend. Gr Jan W.

  8. Dat zijn wel heel veel druppeltjes! Mooie foto’s heeft het opgeleverd.

  9. Jaaaaaa…………… echt helemaal geweldig Ank!
    Ik hou van druppels maar dat weet je natuurlijk allang en deze foto’s met de druppels is werkelijk magisch om te zien.
    De meest mooie foto’s zie ik hier aan mijn oog voorbij komen.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

