Nog meer druppels   7 comments

We gaan nog even door met druppelfoto’s.
Dit keer druppels in het gras met het zonnetje er bij.
Ik heb geprobeerd solo-druppels te vinden en te fotograferen.

***

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 11, 2017 by Ank Pot in druppels

Tagged with , , ,

7 responses to “Nog meer druppels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Juweeltjes Ank

  2. schitterden druppel macro foto’s, heel gaaf met die sterretjes Ank

  3. Je hebt de smaak wel te pakken. Ik moet zeggen dat ik deze zeer veel mooier vind dan de vorige. Rustiger plaatjes en mooie bokeh. Groet, Dick

  4. Bijzonder fraai met die ” twinkel lichtjes” Ank….super!

  5. Mooie heldere druppels, Ank. Je eindigt met een dubbele enkele, daar ga ik voor. Super!!
    Gr Jan W

  6. Ik hou hier erg van Ank,
    en echt…. er zitten hier werkelijk pareltjes tussen.
    Dit natuurlijk kristal is echt wonderschoon!

    Groetjes, Helma

  7. Prachtige serie foto’s.

Geef een reactie

