Crocustapijt   8 comments

Vlakbij mijn huis ligt een prachtig Crocustapijt en daar heb ik de volgende foto’s gemaakt.
Het licht was wel hard want alleen in de zon gaan de bloemen open.
Kijk mee en geniet van dit voorjaarskleed!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 13, 2017 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , , , ,

8 responses to “Crocustapijt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige vrolijke serie Ank, daar word je helemaal blij van !
    Net als je sprankelende twinkelende druppels in de zon.
    Beiden heel mooi.

  2. Prachtig om te zien Ank. De foto’s met de zon door de blaadjes zijn erg fraai.

  3. Heel mooi Ank. ‘k Reed vandaag ook langs middenbermen met Crocussen en Narcissen .
    Zo’n veld bij je voor de deur is een niet te weerstane fotografische uitdaging. Je hebt ‘m aangenomen en gezegevierd.
    Om Crocussen te zien hoef ik de deur niet meer uit, van buiten én van binnen zie ik ze toch niet vanuit de auto!
    Gr Jan W

  4. Práchtig! Genoten van je foto’s. 🙂

  5. Ieder jaar komen ze weer en ieder jaar geniet ik er weer van.
    Prachtig om te zien deze tapijten.

    Groetjes, Helma

  6. prachtige lente kleuren en heerlijk krokus foto’s Ank, schitterende overzicht en heel gave detail en macro foto’s

  7. Hai Ank, een mooie serie maar inderdaad hard licht. De oplossing is betrekkelijk simpel. Een wit parapluutje en je kunt de onderwerpen in de schaduw zetten. Werkt perfect en neemt weinig ruimte in. Toch heeft het wel wat nu het licht zo door de bloemblaadjes heen schijnt. Apart gezicht.

    Groetjes,
    René

  8. Altijd een dilemma: je wilt graag zon, maar liever niet eigenlijk 😉 .Het zijn inderdaad erg harde foto’s, behalve de close-ups van de stampers, dat vind ik dan ook de mooiste foto’s van deze serie. Ik heb me nog niet aan krokussen gewaagd.
    Groetjes, Dick

Geef een reactie

