Keukenhof, deel 2   10 comments

We wandelen weer verder over de Keukenhof tussen de mooie bloemenperken door.
Maar ook tussen de duizenden andere genietende bezoekers.
Nog nooit heb ik zoveel verschillende soorten Narcissen en Tulpen gezien, wat een varianten!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Kennelijk was niet iedereen erg onder de indruk van de mooie bloemen om hun heen.
De man met de open mond werd door velen gefotografeerd.
Zijn vrouw waarschuwde hem maar hij trok zich er niets van aan.

*

*

*

*

*

Ook het oer-Hollandse draaiorgel mocht zich in grote belangstelling verheugen

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted april 15, 2017 by Ank Pot in Bloemen, Mensen

Tagged with , , , , , , ,

10 responses to “Keukenhof, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend om te zien Ank, het was wel genieten in het zonnetje, en die kleurenpracht hè?

  2. Hier fleurt iedereen toch van op, hè?
    Wat een kleuren!! Wat een verscheidenheid in soorten en maten.
    En met de bezoekers is het al niet anders gesteld.
    Je hebt ze leuk vastgelegd.
    Wat hebben we geboft met het weer, want daarna is het stevig bergafwaarts gegaan…..
    Zou er dit weekend ook zoveel te genieten zijn….ze verwachten topdrukte.
    Ik probeer vanavond ook nog een log te plaatsen over de Keukenhof.

    Fijne paasdagen!

  3. Die man met die open mond, dat is toch geweldig hè! Zie
    het zo weer voor me.

  4. Wat een kleuren. Vind de een na laatste foto prachtig met de witte tulpen.

  5. De drie ijsetende dames achter de ‘suikerspinghaag’ , de witte tulp, de gemengde border en de collage zijn mijn favorieten.
    Ik wens je nog een fijn Paasweekend, Ank. Gr Jan W

  6. De mensen zijn net zo mooi als de prachtige bloemperken Ank.
    Zo veel te zien dat het voor velen vermoeiend is ;))
    En tijd voor een versnapering natuurlijk.
    Mooi vastgelegd !

  7. Prachtige serie van mens en bloem 😉

  8. Het is dan ook een bloemenzee Ank als ik al die perken daar bekijk!
    geweldig toch dat je op een plek alle soorten en kleuren tegen komt.
    Kennelijk ook heel vermoeiend als ik sommige foto’s in je blog zo zag hahahahaha….
    Erg leuk 🙂

    Groetjes, Helma

  9. Ik geniet van je foto’s maar door jouw foto’s en de daarop aanwezige overdosis aan mensen:-) gaan wij er niet heen. Wel een keer tussen de bloembollenvelden door, dat lijkt me heel relaxed. Lekker op de fiets.

  10. Wat is foto 8 een heerlijke plaat zeg. Ik denk dat het stelletje op die foto erg blij zou zijn met een afdruk daarvan.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

