Keukenhof, deel 3   10 comments

Hopelijk zijn jullie de foto’s van de Keukenhof nog niet zat want ik heb er nog een heleboel om te laten zien.
Kijk maar met me mee naar kleurrijke bloemen, kleurrijke kunst en kleurrijke mensen.

***

*

*

Een heel perk met Kievitsbloemen maar dan wel de gecultiveerde soort.

*

*
Charmant uitgedoste mensen

*

*

*
Deze man was allemaal stokjes bij de Hyacinten aan het zetten zodat ze mooi rechtop bleven staan

*

*

*
Zoveel te zien dat het goed was om af en toe de plattegrond te raadplegen

*

*

*

*

*
Helemaal in haar eigen wereldje ondanks al het moois om haar heen

*
Af en toe lukte het me om details vast te leggen

*

*

*

*

*
Hele bijzondere tweekleurige Druifjes

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted april 17, 2017 by Ank Pot in Bloemen, Mensen

Tagged with , , , , , ,

10 responses to “Keukenhof, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig al die kleurrijke bloemen en mensen Ank!

  2. Een hele fraaie serie, met ook prachtige detail opnamen Ank…klasse!

  3. Daar ben ik het helemaal mee eens.. 🙂 🙂

  4. Prachtige serie Ank!

  5. Kievitsbloemen, “maar wel gecultiveerd”, hoor ik hier een chauvinistische Blauwvinger??
    Prachtige serie Ank, de macro’s zijn top, de close-ups ook en aan details was er geen gebrek.
    De dame met hoed en mobieltje is heel mooi geschoten, net als die oosterse toeristen op de stapstenen.
    De tuinman zag graag een s aan allemaal stokje, dan lijken het er ineens veel meer. 😉
    Ik heb weer genoten van je foto’s Ank! Top!! Gr Jan W

    @Ank zegt: Dankjewel Jan, de s staat erbij 😉

  6. Wat zijn die meerkleurige blauwe druifjes mooi, ze waren mij niet opgevallen. Ga maar lekker door hoor, zo blijven we langer van één dag genieten.

  7. schitterende kleuren en bloemen spektakel, heel mooie series van de Keukenhof Ank

  8. Je vastgelegde details zijn meteen weer geweldig…mooi scherp!
    Van mij mag het wel weer zulk weer worden als die maandag.
    Heb van de week nog foto’s gemaakt van onze autoruit, waar de ijsbloemen op stonden….brrr!
    Af en toe zie ik ook nog webbies tussen de bloemen liggen, zoals bij foto 22 🙂
    Fijne avond!

  9. Nee Ank, dit verveelt echt niet.
    Niet zoals jij het ook nog eens laat zien.
    Werkelijk prachtige bloemen, planten, kleuren, mensen en andere items.
    Dit is gewoon genieten ent een grote G.

    Groetjes, Helma

  10. Wat mooi en kleurrijk, geweldige voorjaarsserie
    Ga morgen deel 1 en 2 nog bekijken 🙂

Geef een reactie

