Keukenhof, deel 5   8 comments

Vandaag aandacht voor een modern fenomeen: Selfies!
Iets wat op de Keukenhof heel veel werd gedaan, meestal met behulp van een zogenaamde selfiestick.
Het was vermakelijk om te zien hoe mensen zichzelf op de foto zetten.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted april 23, 2017 by Ank Pot in Bloemen, Mensen

Tagged with , , , ,

8 responses to “Keukenhof, deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ronduit enig!

  2. Ik begrijp echt niet waarom tegenwoordig iedereen overal zichzelf op de foto wil zetten (heeft misschien iets met de leeftijd te maken?), maar ik vind dit wel een heel leuk en origineel onderwerp voor een blogje. Vermakelijk om te zien.
    Groetjes, Dick

  3. Wat een leuk en origineel onderwerp Ank, de foto’s die hier laat zien zijn prachtig en soms ook wel om bij in de lach te schieten.

  4. Ja, selfies…….ik ben benieuwd wat de hebben gezien van de Keukenhof. Waarschijnlijk zien ze dat thuis ook nog niet.
    Prachtige serie, Ank. Wij zien wat zij niet zien. Gr Jan W

  5. Ha ha….met die selfiestick daar worden ze in het `Oosten` mee geboren lijkt wel !!
    En hier dus ook zo op de foto !!
    Voor onze generatie toch echt nog niet gewoon
    Echt leuk in beeld gebracht !!

  6. Deze serie laat mij weer lachen prachtig!!

  7. Tja ik za wel een raar mens zijn maar ik vind het belachelijk, al die mensen die zo verliefd in hun lens staan te staren naar zichzelf…
    Om het nog maar niet te hebben over mensen die naast zwaargewonden selfies maken! Dat vind ik niet belachelijk, dat vind ik harteloos en respectloos. De foto’s vond ik grandioos hoor! 🙂

  8. Super dat je er zo’n leuk thema aan gekoppeld hebt. Dat geeft zo’n serie iets extra’s.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

