Koningsdag 2017   8 comments

Vanwege de actualiteit begin ik nu met foto’s die ik op Koningsdag maakte hoewel ik nog foto’s van andere uitstapjes heb (o.a. Rotterdam, Harlingen).
Eerst was ik niet van plan om naar de binnenstad te gaan maar toen mailde Hannie mij om samen te gaan en daar heb ik geen spijt van gehad.
Het was weer een feestje als het gaat om mensen fotograferen, wat is dat toch leuk om te doen en natuurlijk heel gezellig om samen op pad te gaan.

***

De binnen stad is er al helemaal klaar voor

*
En de mensen natuurlijk ook (ik zie dat ik per ongeluk een grijs kader heb gebruikt)

*
Op de vrijmarkt werd veel aangeboden maar ook gekocht

*
Deze kroon was erg populair

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Overal oranje

*

*
Op de melkmarkt was een foodmarkt

*

*

*

*

*

*

*
De Peperbus

*
Jubal, in Zwolle wel bekend

*

*

*

*
Deze vrolijke koning sluit deze eerste serie

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted april 29, 2017 by Ank Pot in Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

8 responses to “Koningsdag 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtig fotoverslag met mooie portretten, waarvan opname 18 voor mij de show steelt, goed gezien Ank.

  2. Heel mooie serie, Ank, schitterende portretjes en portretten, maar ook je totalen mogen er zijn. Goed gevangen die sfeer.
    Ik ben gevallen voor de mini Armand, de oogopslag van het prinsesje en de laatste foto: een vrolijke koning.
    Gr Jan W

  3. Zulke feestjes vind ik altijd vreselijk, maar het is wel een mooie gelegenheid om mensen te bekijken en te fotograferen. Nou is dat laatste niet zo mijn ding, maar jou gaat het goed af. Vooral de portretten vind ik erg geslaagd.
    Groet, Dick

  4. Een geweldige koningsdag serie Ank, en wat een geluk dat het weer veel beter was dan voorspelt.
    Prachtige hoe je steeds mensen en kinderen weet te portretteren, een vak apart en daar ben jij heel goed in.

  5. Leuk, leuk, leuk. Dat was het en zijn de foto’s. Ben benieuwd naar het vervolg.

  6. Heel erg mooi Ank! De collage’s zijn ook prachtig!

  7. Genoten van al je Koninggsdagsfoto`s en collages
    Prachtige portretten en uitdrukkingen.
    Het was weer op afstand genieten van deze Zwolse oranje dag.

  8. Hoi Ank,.
    werkelijk een schitterend koningsblog 🙂
    Het is alles oranje wat de klok slaat maar ook veel andere mooie en felle kleuren.
    Hier wordt je echt gewoon blij van.
    Ik heb echt zitten genieten van deze leuke vrolijke en fleurige foto’s 😀

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

