Rotterdam, deel 1   8 comments

Het is al weer even geleden, om precies te zijn 21 april, dat ik met Ria een dagje naar Rotterdam ben geweest.
Dat bezoek stond al een poosje op mijn verlanglijstje in het bijzonder de markthal en de kubuswoningen.
Beiden zijn aan de orde gekomen maar ik begin vandaag met de foto’s van de imposante markthal.
Bij aankomst bleek het op het plein ervoor een enorme chaos i.v.m. werkzaamheden, jammer voor de foto’s maar het was niet anders.

***
Wat meteen opvalt is de mix van oud en nieuw

*
Wat een immens groot gebouw!

*

*
Maar hoe ga je dat nou leuk fotograferen, een hele uitdaging!

*
Onderin beeld allemaal barretjes, restaurants e.d., let wel dit is op de eerste etage van het gebouw

*

*
Ook middenin allemaal eet- en drinkgelegenheden op 1e etage niveau

*

*
Er is heel veel keuze en van alles wat maar wel heel erg duur!

*

*

*

*
Tja vroeger zou dit wel iets voor me geweest zijn, ik liep altijd op pumps.
Iets wat mensen die me nu kennen zich waarschijnlijk niet kunnen voorstellen *lol*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted mei 3, 2017 by Ank Pot in Architectuur, Mensen, Nederlandse steden

Tagged with , ,

8 responses to “Rotterdam, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig in beeld gebracht Ank, het plafond is een waar kleurenfestijn hè?

  2. Een kleurrijk begin!

  3. Wat heerlijk kleurrijk 😍

  4. Ziet er heel leuk, gezellig en grappig uit Ank.
    Mooi gefotografeerd!

  5. Prachtige serie, Ank. Aan kleur geen gebrek in Rotterdam.
    Gr Jan W

  6. Heel leuk in beeld gebracht
    En de vele kleuren vallen mij nu extra op !!

  7. prachtige foto’s van Rotterdam en markthal Ank
    Ik woon er 50km vnadaan en heb deze nog nooit in het echt gezien
    maar zie er regelmatig heel mooie foto’s van zoals deze, dus hoef ik er niet voor van huis 🙂
    heel mooie overzicht en detail foto’s, leuk die detail foto van die rode schoenen en hoge hakjes.

  8. Die markthal is ook echt supermooi en ook al heel beroemd Ank.
    geweldig dat je hier foto’s ervan laat zien. Ook van de inhoud van de markt zelf.
    Ik moest wel lachen om je opmerking over die pumps hahaha… bij mij precies eender hahahaha…
    mijn dochter zegt wel vaker: mam, jij liep altijd op hoge hakken en nu nooit meer.
    Ik heb genoten van je foto’s en blog Ank.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

