Rotterdam, deel 2   8 comments

We gaan weer verder met de markthal, er is nog zoveel te zien.
Ik begin weer met een paar collages van alles wat er te koop is.

***

*

*

*

*

*

*
Deze broden lagen op een papier met de tekst: Geen koningen, veldheren, maar boeren en bakkers hebben het brood uitgevonden.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 7, 2017 by Ank Pot in Architectuur, Mensen, Nederlandse steden

Tagged with ,

8 responses to “Rotterdam, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben heel benieuwd om hem in het echt te zien. De binnenruimte werkt sterk op je smaakpapillen denk ik. Het ziet er zo heerlijk uit. Je collages zijn prachtig.

  2. Super, Ank Je was duidelijk in je element. Mooie collages en leuke ‘mensenfoto’s’.
    Ik zie nu pas hoe de zijkant van de Markthal is, had ik nog niet eerder gezien.
    Gr Jan W

  3. Een prachtige impressie Ank. Volgens de berichten zou het niet zo goed gaan met de overdekte markt, en veel winkeltjes leeg staan.

  4. Het `vele` wat daar te zien is, komt goed tot zijn recht 🙂

  5. Ik denk dat ik daar eens heel gauw heen moet. Wat is er veel te kijken. Heerlijk genoten van je foto’s!

  6. Ik vind dit echt geweldig om te zien en dit maakt dat ik daar ook graag eens heen zou willen.
    Zowel de aankleding als de stalletjes stralen iets uit. Prachtig op de foto gezet.

    Groetjes, Helma

  7. heerlijk foto’s van Rotjeknor Ank, mooi details overzicht en portret foto’s
    erg gaaf die collages, kun je op een plaatje veel foto’s laten zien

  8. Heel mooi en kleurrijk !! Daar hoop ik mij ook nog eens uit te kunnen leven. Zoveel moois….
    gr. Truus

Geef een reactie

