Rotterdam, deel 3   11 comments

Vlakbij de oude haven van Rotterdam zijn de beroemde kubuswoningen gebouwd.
Heel speciaal om te zien en erg bijzonder om in te wonen lijkt me.
We zijn er zelf niet in geweest maar hebben er wel omheen gelopen.
Door het lijnenspel kun je soms heel vervreemdende foto’s maken.
Het was vaak zoeken naar hoe e.e.a. op de foto te zetten.
Kijk maar met me mee.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Op het plein is het een vreemde combinatie van allerlei moderne gebouwen

*
De stationsoverkapping springt nogal in het oog met zijn mooie ronde vorm

*

*

*

*

*

*

*

Wel vervormd door de groothoek maar toch dit overzichtsplaatje

*

WORDT VERVOLGD

****

11 responses to “Rotterdam, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een mooie serie Ank, dat zijn wél hele aparte woningen, mooi gefotografeerd met het “potlood” op de achtergrond.

  2. In Rotterdam kun je op architectuurgebied je hart ophalen en datb heb jij duidelijk gedaan, Vooral het Blakerbos heb je heel fraai in beeld gezet. Met name de details vind ik erg goed gezien.
    Groet, Dick

  3. De tweede foto van de Oude Haven met het Witte huis en de Willemsbrug is mijn favoriet, Ank.
    Een van de weinige plekjes waar ik nog echt een sentimentele Rotterdammer kan zijn. De foto daarvoor staat op no 2 😉
    Maar verder kan ik ook wegdromen bij het Blaakse Bos. Dat heb je schitterend weergegeven. TOP! Geniet van jet weekend.
    Gr Jan W

  4. Een serie waar je naar blijft kijken prachtige gedaan.

  5. Mooie serie Ank! Heel apart die kubus woningen wel heel erg druk als je er naar kijkt.

  6. Heel mooie foto’s van de kubuswoningen en en omgeving Ank
    een stad waar ik zo dicht bij woon en er eigenlijk nooit kom of fotografeer, als ik dit zie denk ik moet ik toch ook eens doen
    gaaf hoe je al deze verschillende gebouwen in beeld weet te brengen.

  7. Schitterende foto’s Ank! Ik heb er van gesmuld.

  8. Hoi Ank,
    die kubbuswoningen zijn ook heel bijzonder om te zien en ja ook om in te wonen.
    Ik had deze dan ook graag eens van binnen willen zien hoe dat er uitzag.
    Je hebt er wel een hele toffe serie van kunnen maken. Vanuit verschillende standpunten en dat is erg mooi gedaan.
    pook de andere gebouwen zijn weer plaatjes geworden.

    Groetjes, Helma

  9. Dit stukje Rotterdam heb je prachtig op de foto`s gezet.
    Gaaf die `macro`s` van de kubuswoningen.
    Mooi en apart is Rotjeknor hè ?

  10. Mooi die ster van lucht bij de kubuswoningen. Met een blauwe lucht zal het helemaal super zijn. Maar ik raak al goed in de stemming voor een dagje Rotterdam later dit jaar.

  11. Wow Ank, je hebt de Kubuswoningen ontzettend mooi in beeld gebracht, zo heb ik het zelden gezien. Compliment !!
    gr. Truus

Geef een reactie

