Harlingen, deel 1   10 comments

Van Rotterdam naar Harlingen, op mijn blog kan dat in no time!
Het is inmiddels al weer ruim een maand geleden dat ik daar met Gerda was.
Hoewel het van de foto’s niet af te zien is was het erg koud met en gevoelstemperatuur van rond het vriespunt.
Er waaide een ijzige wind.
We zijn vooral in en bij de haven gebleven.
Prachtige schepen waren daar aan het manoeuvreren om buitengaats te gaan.
Het mooie Zoutsloot had ik al eens gefotografeerd toe ik er jaren geleden met Ria een dagje was.

**

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 29, 2017 by Ank Pot in Aan de kust, Nederlandse steden

Tagged with , , , , ,

10 responses to “Harlingen, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, vooral de detailfoto’s! Kan me die koude wind wel erbij voorstellen, hoor 😉

  2. Een fraaie serie foto’s van Harlingen, mij ook weer niet onbekend, ik ging er vroeger vaak zeevissen. Opname 10 van de vissersboot in actie, vind ik echt heel mooi.

  3. Mooie serie, Ank. Het licht -op foto1 in het bijzonder- was soms heel mooi en je oog voor detail maakte overuren.
    Knap zoals je uit die wirwar van touwen de kleine dingetjes weet te vinden en vast te leggen. Top! Gr Jan W

  4. Mooie en gevarieerde reeks weer van de Harlingse haven.
    Mooie foto`s en de kou zie je er niet vanaf, behalve de `koppen` op zee !!

  5. Fraaie serie Ank, waarvan de derde foto zo op een ansicht kan. Mooi ook de collages van de scheepsonderdelen en het wegvarende schip.

    Groetjes,
    René

  6. Mooie serie, ben er ooit wel eens geweest. Altijd wat te zien en te fotograferen en met mooi weer een heerlijk dagje.

  7. mooie serie en weer veel oog voor details !
    gr. truus

  8. Ik kan me herinneren, dat wij er toen juist zulk mooi weer hadden.
    Onvoorstelbaar toch, dat de temperatuur een maand geleden nog rond het vriespunt was, hè?
    Je hebt je weer lekker uit kunnen leven aan de haven…..prachtige details en mooie vissersboten.

  9. Mooie serie Ank en ook weer een verrassend mooi plekje in Nederland, maar zie ik ook wel eens bij Piet Paulusma, want die woont in Harlingen en doet soms zijn uitzendingen bij hem “om de hoek”.

  10. prachtige plaats Harlingen Ank, ben er vorig jaar met de vakantie ook naar toe geweest, had toen ook niet al te best weer dus niet veel foto’s
    zie hier veel bekende plekjes, maar ook wel foto’s van dingen en plaatsen die ik dan weer gemist heb, leuke dat je dit laat zien

Geef een reactie

