Harlingen, slot   8 comments

Vandaag de slotserie van Harlingen.
Dan wordt het tijd voor wat anders!
Dit keer wat meer foto’s van het stadje zelf, een paar foto’s van de prachtige wijk Zoutsloot die helaas volledig op de schop lag.

 

 

***

 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

                 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 

***

8 responses to “Harlingen, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb genoten van deze mooie serie Ank, de collage met oude reclameborden spreekt mij erg aan, en ook de fraaie detailopnamen.

  2. Harlingen is duidelijk een stad naar je hart, Ank, veel details, nostalgie en fotogenieke plekjes.
    De damwand is mijn favoriet, mooie kleur en leuke weerspiegeling, die door je standpunt niet statisch is geworden.
    Gr Jan W

  3. Wat een prachtig stadje, dus echt de moeite waard dat ook eens te bezoeken als we in het noorden zitten !!
    Genoten van je vele mooie verrassende foto`s en mooie sfeervolle collages.

  4. schitterend fotogenieke stad Harlingen Ank, en dat heb je heel mooi in beeld gebracht
    ik zie toch wel wat foto’s van plekjes die ik nog herkende, heel leuk, de leeuw en die mooie deuren, het haventje en de vuurtoren.
    heb genoten van je drie delig blog van deze stad

  5. Oh wat is Friesland toch heerlijk hè! Wij komen er ook zó graag. Genoten van je foto’s Ank.

  6. Wat een prachtige stad met veel moois om te fotograferen. Je maritieme collage vind ik erg mooi.

  7. Hoi Ank,
    ik heb het al vaker gezegd maar ik zeg het gewoon nog een keer.
    Wat laat jij toch altijd prachtige en bijzondere bezienswaardigheden en items zien.
    Dit is dan toch echt genieten van zo’n wandeling. Echt heel mooi en ook nog zo scherp en prachtig van kleur.
    Ik heb hier enorm van genoten.

    Groetjes, Helma

  8. Als ik door een stadje loop zie ik bijna nooit iets waar ik een foto van kan nemen en jij maakt dan zulke series. Erg knap dat je er zulke foto’s in ziet.
    Dat schip wat uit de muut komt had ik ook nog wel gezien, maar de rest echt niet.
    Super gedaan.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

