Wanddecoratie Saal   8 comments

Door Saal Digital Nederland ben ik uitgekozen om een product review van hun wanddecoratie te maken. Daartoe kreeg ik een waardebon van 50 euro. Ik heb na veel wikken en wegen gekozen voor een strandgezicht op Alu-Dibond. Dit is een alu-plaat van 3 mm dik met geborsteld aluminium oppervlak.

Om te starten dient eerst de software gedownload te worden. Deze is makkelijk via hun site te downloaden. Daarna kon het type wanddecoratie gekozen worden. Hier heb ik voor een Alu-Dibond afwerking gekozen. De volgende stap was het kiezen van een afmeting, ik koos voor een niet standaard maat 20 x 80 cm. inclusief ophangsysteem. Vervolgens kon de foto geüpload worden. De foto kon gemakkelijk gesleept worden in de bewerkingsruimte. Indien benodigd konden er diverse bewerkingen gedaan worden.  Nadat de foto juist werd weergegeven heb ik hem in de winkelwagen geplaatst en besteld. De software is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Waarbij er wordt aangegeven of de foto van voldoende kwaliteit is.

Binnen 5 dagen had ik de plaat thuis. Het was erg goed verpakt maar wel heel groot, het pakket was 110 x 50 cm!

Het resultaat is prachtig en de kleuren en details worden perfect weer gegeven! Ze maken hun quote op hun site volledig waar: “Multi-talent Alu-Dibond: stabiel, buigvast, weersbestendig en haarscherpe kwaliteit ” Dit product is echt een aanrader voor een perfecte weergave van je foto.

 

 

 

***

Posted juli 4, 2017 by Ank Pot in Diversen

8 responses to “Wanddecoratie Saal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat ziet er echt prachtig uit Ank…..top!

  2. mooi resultaat op dat aluminium Ank, prachtige foto heb je er voor gekozen

  3. Mooi resultaat!
    Gr Jan W

  4. Wat een prachten lucht heb je gekozen, nu ben je elke dag op het strand :-)….
    Heel mooi geworden

  5. Oh wat mooi.

  6. Ank een prachtige foto en op aluminium komt dat zeker prachtig uit ik zie het helemaal voor me.

  7. Ik kom het graag een keer in het echt bekijken.
    De foto is in elk geval prachtig!! Wat een schitterende lucht, zeg!!
    Was dit een foto van 2 jaar geleden in Scheveningen???

  8. Nou….dat ziet er wel heel mooi uit hoor Ank!!!

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

