Deventer op Stelten, Tac O Tac   9 comments

Allereerst wil ik iedereen bedanken die met tips kwam voor de foto opslag. Voor de toekomst zijn er wel oplossingen maar het lijkt er op dat 12 haar bloggen ‘om zeep’ is geholpen omdat het ondoenlijk is om al die foto’s vanuit een andere opslag er weer in te zetten. Daar heb ik wel een traantje om gelaten hoor want voor mij is mijn blog ook een soort van naslagwerk, er staat heel veel informatie in die ik nergens anders heb genoteerd.

 

Maar goed, we gaan natuurlijk wel door met bloggen.
Ik onderbreek de serie van de Zaanse Schans voor de actualiteit van het evenement Deventer op Stelten waar ik weer samen met Ria heen ben geweest.
In dit blog aandacht voor de geweldige Franse groep Tac O Tac.
We volgden deze groep door de straten naar het Grote Kerkhof waar ik uiteindelijk de meest spectaculaire foto’s van deze dag wist te maken.
Het was niet gemakkelijk mooie foto’s te maken, er was veel publiek en je had meestal geen ruimte om je heen.
Ook bewegen de artiesten heel snel dus je hebt geen tijd om na te denken.
Dit is het geworden:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*

 

WORDT VERVOLGD

 

***

9 responses to “Deventer op Stelten, Tac O Tac

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een te gekke serie, erg gave foto’s!

  2. Een prachtig en knap gemaakt fotoverslag, waarvan foto 27 natuurlijk de klapper is Ank.

  3. Ondanks de weinige ruimte een grootse serie, Ank. De blikken van de toeschouwers,
    het contact met de artiesten, het is een prachtige sfeerreportage geworden.
    Gr Jan W
    OT: fijn te lezen, dat er voor de toekomst toch nog mogelijkheden zijn gevonden.

  4. Prachtige serie !!! Wat een kunstenaars op stelten. Je had er prachtig weer bij gelukkig.
    Las al meer over opslag van foto’s dat het een probleem was. Neem aan dat de foto’s die er nu op staan wel blijven staan, mijn blog is er nog wel. Maar ben al jaren niet meer actief.

  5. Wow, Ank…wat een geweldig spectaculaire serie!!!
    Waar heb je die storende gele hijskraan gelaten?
    Je had precies het goede plekje, denk ik….bij mij kwam dat gele gevaarte elke keer in beeld.
    Schitterend, die hoge sprongen met de kerk op de achtergrond.
    Ook leuk, dat oogcontact. Een serie om trots op te zijn.

  6. Wat een prachtige serie. De actie spat er van af. Top!

  7. Schitterend evenement en helemaal jouw ding Ank, en dat zie aan deze prachtige foto’s
    Heerlijk hoe dit weer in details en overzicht in beeld hebt gebracht.

  8. Hallo Ank.
    Tja…. aan de late kant door storing met mijn computer…. brrrrrr.. een zeer mooie impressie van Deventer op stelten wij waren erbij …enne ik zat op 220 treden hoog.
    Gr Geert

  9. Wow echt te gek, super gedaan ! Ik moet daar echt eens naar toe.
    gr. Truus

Geef een reactie

