Een dagje strand, Zandvoort, 21 juni 2017   9 comments

Al weer bijna twee maand geleden dat ik met Ria een dagje naar Zandvoort was.
Het was echt strandweer en dat was ook te merken aan de hoeveelheid mensen op het strand.
Het water was nog wel flink koud maar toch genoeg mensen die er wel een duik wilden nemen.
Wij zijn langs de waterlijn gelopen en vervolgens weer over de boulevard terug.

De foto’s staan in de volgorde zoals ik ze heb genomen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted augustus 12, 2017 by Ank Pot in Mensen, Vogels, Aan de kust

Tagged with , , , ,

9 responses to “Een dagje strand, Zandvoort, 21 juni 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie zomerse platen Ank, hopelijk heeft die man op foto 2 zich toch maar goed ingesmeerd.

  2. Een heel mooie serie, Ank. De jonge kanaalzwemmer met blauwe pet steelt voor mij de show,
    daarnaast heb je de mens in al zijn/haar schoonheid weten te vangen in soms een enkel detail.
    Het portret van de meeuw is schitterend, vriendje naast je op het bankje lijkt een koele kikker.
    Gr Jan W

  3. Genoeg variatie in zonaanbidders Ank.
    Dit roept echt een vakantie gevoel op!
    Gezellige reeks strand foto’s
    Fijne zondag

  4. Super, geweldig al die strandminnende types en dat verliefde stelletje ook ontzettend mooi.
    Leuk dat je zelf ook nog even model staat.
    Een bijzonder mooie serie Ank, heb je weer goed gezien en zeker zo goed weten vast te leggen.

    gr. Truus

  5. Jeetje Ank wat véél foto’s. Ik heb er echt van genoten! Ge-wel-di-ge foto’s!

  6. Zo druk was het niet op het strand van Ameland! (lol) Mooie serie Ank.

  7. Wat een mooie serie Ank. Alles wat er op een strand te zien is staat er op….ik hoef verlopig niet daar heen.
    Ik heb maar weer op de volg knop gedrukt….er is vast ooit iets verkeerd gegaan…..ik miste de laatste tijd berichten in mijn reader. Groetjes. Leo

  8. Zo dat is genieten aan het strand Ank, en wat een geweldige gave foto’s heb je daar gemaakt.

  9. Geweldige mooie serie Ank (mocht je al die mensen wel fotograferen?)
    Maakt ook niet uit want ik vind het superleuk!
    Leuke aspecten laat je zien en er is ook daadwerkelijk vele te zien op een strand.
    Jijzelf staat er ook heel leuk op 🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

