Kwalletjes   13 comments

Nee jullie niet!! Ik zou niet durven jullie voor Kwalletjes uit te maken!
Ik heb ze gefotografeerd: Kwalletjes in het aquarium in de dierentuin.
Er dreven allemaal dode exemplaren rond helaas maar deze op de foto’s leefden allemaal.
Ik heb er een paar ingelijst.

 

 

 

Posted oktober 4, 2017 by Ank Pot in Dierentuin

Tagged with , ,

13 responses to “Kwalletjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig!! Kwalletjes zijn supermooi. In Scheveningen hebben ze ze ook, in het aquarium. Erg mooi.

  2. Dat heb je geweldig mooi en knap gedaan Ank, het is nog niet zo eenvoudig om ze goed op de foto te krijgen.

  3. Toevallig liet de fysio mij gisteren een aantal exemplaren zien die ze op het strand bij de vloedlijn bij Breskens had gefotografeerd.
    Die waren ook al zo mooi. Maar je kunt beter niet met ze in aanraking komen. Vroeger aan zee in Katwijk was het wel eens raak met oostenwind, want dat is “kwallenwind. Volgens mij leven kwallen niet zo lang.
    Groetjes

  4. Prachtige kunstwerkjes zijn het geworden

  5. Schitterend Ank.
    Het zijn werkelijk pracht kunstwerkjes !

  6. Prachtige serie, Ank. Voor mij is nr 3 de nr 1.
    Gr Jan W

  7. Ze zijn de inlijsting dubbel en dwars waard. Prachtige kwallen 😀

  8. Prachtige wat is dat mooi om te zien!

  9. Ank wat zijn ze mooi de kwalletjes en zeker ook de foto’s.

  10. Op de manier waarop jij ze brengt, zijn het echte kunstwerkjes

  11. Prachtige foto’s!

  12. Dat Kwallen zo mooi kunnen zijn!!!!
    Je zou ze zo aan de wand willen hebben….echt schitterend!…die blauwe kleur op de achtergrond is ook goed gekozen!!!!

  13. Wauw….. dit vind ik echt onwijs mooi Ank.
    Nooit geweten dat kwalletjes zo fotogeniek konden zijn!
    Wat jij laat zien zijn echte eye-catchers!
    Prachtig gewoon.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

