Archief voor oktober 27, 2021

Wandeling in de bossen bij Hattem   8 comments

Op 10 oktober ging ik met Hannie een dagje de bossen in, even de zinnen verzetten want dat had ik wel nodig.
Sommigen van jullie weten het al maar anderen nog niet, het gaat nl. niet zo goed met mijn gezondheid.
Ik heb te horen gekregen dat ik borstkanker heb, gelukkig geen uitzaaiingen maar je hele leven staat ineens op de kop.
Op dit moment zit ik te wachten op een oproep voor een operatie en omdat ik best gespannen ben is het heerlijk om even afleiding te zoeken in het fotograferen in de bossen.

We begonnen bij de ‘Leemkule’ dat is dialect voor leemkuil maar wel de echte naam voor die plek.
Van daaruit zijn we geleidelijk aan gelopen naar landgoed Molecaten.
Er waren veel paddenstoelen maar ook veel mensen op de been.
Kortom genoeg te fotograferen.
In dit blog de foto’s die rond de Leemkule gemaakt zijn.

 

 

******

*****

****

***

**

*

Geplaatstoktober 27, 2021 doorAnk Pot inBossen, Paddestoelen

Getagged met , , , ,