Veldbloemen   17 comments

Behalve de eerste drie heb ik deze in het late avondzonnetje gemaakt langs de kant van de weg, met de spiegelreflex.

***

Log5-7-08-1.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-2.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-3.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-4.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-5.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-6.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-7.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-8.jpg picture by AnkPot

*

Log5-7-08-9.jpg picture by AnkPot

***

Posted juli 5, 2008 by Ank Pot in Bloemen

17 responses to “Veldbloemen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mens wat vlammen die klaproosjes in het warme licht.

  2. Je hebt dat late zonnetje goed weten te gebruiken Ank.
    Langs de kant van weg lag ook eens ‘een meisje van 16′ (Boudewijn de Groot, 1965),
    maar die maakte toen geen mooie foto’s van veldbloemen.
    Was jij dat meisje soms en zit er een nieuwe hit aan te komen??
    Ik wens je een heerlijk weekend. Gr Jan W

  3. Ze zijn prachtig deze bloemen!

  4. Elke bloem heeft mijn hart geraakt,
    prachtig hoe je ze vastlegd.
    Maak er een superweekend van.
    Gr.
    P-TER

  5. De bermen zijn nu zeker een lust voor het oog….en deze foto’s idem dito..;-))
    De klaproos steelt de show voor mij…..!

  6. Mooi !!!
    De bermen staan idd vol met al dit moois, ik ga ook voor de klaproos 🙂
    Zag ze gsiteren onderweg ook veel,maar ja das moeilijk vanuit de auto zo zo te fotograferen 🙂
    Maar goed thuis gekomen staat er hier ook genoeg, de clematis heeft nog nooit zo veel bloemen gehad.
    Gezellig weekend en geniet van het mooie weer.
    Groetjes.

  7. jaaaaa, die klaprozen!! Die kunnen mij altijd weer boeien en deze staan er wel heel mooi op!

  8. Wat mooi gedaan. De gele bloemen vind ik mooi, maar de klaproos is van kinds af aan al mijn lievelingsbloem.
    Fijn weekend verder, groetjes Olga

  9. Dat zijn weer mooie foto,s Ank.

    Ik kom jou ook even een fijn weekend wensen.

    Dikke knuffel Theetje

  10. Ank, wat een mooie klaprozen heb je hier neergezet.
    Prachtig, die avondzon.
    Wat was het vandaag heerlijk buiten, hè?
    Mijn dag is anders verlopen, dan gepland.
    Door een onverwachte gebeurtenis kon het duo G. niet naar Deventer komen.
    Heb op eigen houtje wat gefliepst in Deventer.
    Heb me trouwens bijzonder vermaakt, hoor.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Ria.

  11. Prachtig Ank
    maar ik “val” voor de
    bovenste klaprozen!!

    Fijn weekend!
    beuzeblaadje

  12. Schitterend licht en prachtige foto’s Ank.
    De dof is klasse…
    Heerlijk, een lust voor het oog!

    Fijne avond!!
    Groetjes Sien

  13. Prachtige serie Ank!!

  14. Prachtige foto`s
    heb genoten.
    Heerlijke zondag
    Aly

  15. Mooie artistiek getinte opnames, Ank!

  16. mooie serie heb je er van gemaakt Ank!

  17. Doe mij maar een bosje gemengd.

Geef een reactie

