Langs de IJssel   21 comments

Langs de IJssel kwam ik ook allerlei bloemen en insecten tegen en ondanks de harde wind kon ik het toch niet nalaten om er macro’s van te maken.

Log17-7-08-1.jpg picture by AnkPot

Log17-7-08-2.jpg picture by AnkPot

Log17-7-08-3.jpg picture by AnkPot

Log17-7-08-4.jpg picture by AnkPot

Log17-7-08-5.jpg picture by AnkPot

Posted juli 17, 2008 by Ank Pot in Bloemen, Insecten e.d.

21 responses to “Langs de IJssel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zie geen zuchtje wind in je foto’s, knap gedaan! Mooie collage’s heb je ervan gemaakt, prachtig van kleur,
    die kunnen weer zo als kaartje worden verstuurd!

  2. die zijn mooier als mooi !!!
    en lekker scherp ….
    ach ja Ank ik steek ook liever
    de kop bij zo’n gans …
    maar ja d werkelijkheid is anders..
    de komische noot ontgaat iedereen ..
    das véél erger ;))

  3. Je collages vind ik prachtig!
    Zouden zo aan de muur kunnen 🙂

  4. In de bermen is op het ogenblik
    zoveel moois te vinden aan wilde planten en
    jij hebt er hele mooie collages van gemaakt.

  5. Prachtige collages Ank, en als je deze ook nog zonder statief hebt gedaan, maakt het ze nog meer bijzonder. Top!
    Extra leuk vind ik het, dat je de Egelskop en de Zwanenbloem er bij hebt staan. Die kom je niet veel tegen op andere blogs.
    Het ‘vuurwerk’ op foto 2 is een echte knaller!! 😉
    Gr Jan W

  6. Nou, daasr zie je dus niks van, van die wind. Prachtig gedaan Ank. Fantastische macro’s. Extra leuk natuurlijk, dat ze gewoon in de vrije natuur staan

  7. Hallo Ank.
    Het wordt saai, maar toch mooi hoor.
    Maar ik heb een ding, hoe krijg jij de foto´s in het lijstje.
    Groejes
    Fred(Milo)

  8. Ze zijn prima gelukt hoor, niks van wind te zien! 🙂

  9. Mooie presentatie in collagevorm!

  10. Heb hier net ook al dat schoons gezien in de berm, maar had mijn camera niet bij en er was veel wind, dus was misschien toch niet goed gelukt.
    Hoewel als ik deze resultaten zie.
    Vind bij de eerste collage het rechtse rose bloemetje heel mooi, geen idee wat het is.
    hele mooie macro’s heb je weer gemaakt.
    groetjes.

  11. Ik heb dat ook, verslaafd aan macro’s, dan is het soms moeilijk
    om naar grotere onderwerpen te kijken. Het licht was mooi helder,
    daardoor zijn de foto’s prachtig van kleur.

  12. Waaaauw, weer parels van macro’s!
    Je steek ze in een mooie colage.
    Knap Ank!
    Gr.
    P-TER

  13. Ach wat prachtig Ank…
    Vooral de bovenste collage…klasse ( en zo mooi recht tussen de brede lijnen..knap! )
    Ik heb weer genoten, en een stukje met je mee gewandeld..
    Fijne dag nog.

    Groetjes Sien

  14. Wat een geduld om even te wachten als de wind wat minder is.:-)) Super gelukt :-))

    Mooie collage`s

    Groet Aly

  15. Wat een geduld om even te wachten als de wind wat minder is.:-)) Super macro…… :-))

    En mooie collage`s collage`s

    Groet Aly

  16. Wat mooi Ank- zie helemaal geen wind!

  17. Prachtige macro’s. Vooral de eerste collage is een meesterwerkje.

  18. Proficiat met de nieuwe aanwinst! Welke heb je precies gekocht? De APO? Daar komen vast vele mooie foto’s van! 🙂

  19. Ze zijn alweer fraai Ank ondanks de wind het geeft zelfs wel iets extra’s vind ik.

    Liefs van Sarewiets en de bengels

  20. Mooie wilde collages… Eigenlijk hebben we helemaal geen tuintje nodig toch? Fijn weekend Ank!

  21. Zoooowwww wat een geweldig mooie serie heb je langs de IJssel gekiekt Ank..
    En ook de druppiesfoto’van het vorig log is een schone….

    fijn weekend

Geef een reactie

