Circus Renz, deel 5   10 comments

In de touwen!

Ropes!

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

Log4-10-10-1.jpg picture by AnkiePot

 

Geplaatstoktober 4, 2010 doorAnk Pot inEvenementen

10 Reacties op “Circus Renz, deel 5

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Mooie serie van deze acrobate. Weet je waar het mij aan doet denken ? Aan die touwtjes die wij vroeger tussen onze handen heen en weer haalde. Maar dan in het groot.

  2. Ik vind je foto’s die betrekking hebben op het circus, perfect belicht en ook qua compositie. Complimenten, Ank. Maar ik heb niet zoveel met een circus.

  3. Dat het circus ook een hele ontwikkeling doorgemaakt heeft,
    blijkt wel uit deze act.
    Vroeger zag je ze hoofdzakelijk aan een rekstok heen en weer zwaaien,
    maar dit is heel wat anders.
    Knappe act…schitterende kleuren en prachtige foto’s, Ank.

  4. Knappe prestatie van zowel de acrobate als de fotografe. Top!!
    Gr Jan W

  5. Mooie serie Ank! Ook je vorige logjes over het circus. Ze zijn heel mooi van kleur en belichting. Ik denk dat het best lastig fotograferen is, donker en vooral deze serie ook nog zoveel beweging. Heb er zelf nog helemaal geen ervaring mee. Het gaat jou goed af!
    groetjes en fijne avond!

  6. Een mooie serie weer. Knap gedaan gezien de omstandigheden, lijkt me erg lastig.

    OT: ik ben helaas konijn-loos sinds kort. 😦 Sammy is een jaar geleden overleden, daarover had ik nog een logje geschreven. Moosje is 3 weken geleden overleden, maar het deed me te veel pijn daar een logje over te plaatsen.

  7. Ik heb door een heeeeeele boel loggen van jouw
    gescrold Ank! Wat heb je weer veel moois gehad de
    laatste tijd! De Circus Renz serie spant écht de kroon:
    geweldig wat een mooie foto’s!! Ik neem aan dat je bij de
    meeste geen flitser hebt gebruikt?

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  8. Knap geschoten Ank! Prachtig van licht en een mooi spektakel! Ziet dat het circus
    ook met de tijd meegaat wat hun acts betreft. Nu nog de dieren er uit 😉

  9. Wat knap van de acrobate. Een gewoon mens zou gelijk met die touwen in de knoop raken!
    Groetjes

  10. Spectaculair ! Zou dit nooit van mijn levensdagen durven.
    Mooi sfeertje met de spotlights en knap fotowerk.

    Je vliegenzwammen zijn ook erg mooi.

    groetjes, truus

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.