Nog steeds Groenlingen   5 comments

Eerst even een update over mijn knie waaraan ik al sinds december veel pijn heb met het lopen. Inmiddels heb ik een MRI-scan gehad en daaruit is gebleken dat ik een scheurtje in mijn meniscus heb en een cyste in de knieholte. Nu heb ik een Prednison-injectie in het gewricht gekregen in de hoop dat daardoor het e.e.a. tot rust komt en ik daardoor weer beter ga lopen en mezelf a.h.w. genees. Nu eerst een paar dagen rustig aan doen en bijna niet lopen opdat het geneesmiddel zo lang mogelijk in de knie blijft zitten.

 Nog steeds komen er Groenlingen in mijn tuin en ik hoop dat dat zo blijft, ook nu het weer beter wordt en er meer voedselaanbod is.

 

Posted april 6, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with ,

5 responses to “Nog steeds Groenlingen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een voetbalblessure denk ik dan, die kan je dus ook krijgen als je het ver schopt in de fotografie…
    Serieus nu, dat is heel vervelend Ank, zal hopelijk vanzelf genezen wat een operatie aan een gewricht is nooit goed. Succes!!
    Je Groenlingen hebben het maar goed bij jou, ik heb ze dit jaar maar een enkele keer gezien. Mooie serie!
    Fijn weekend verder. Gr Jan W

  2. Mooi !!!
    Had er vanmiddag nog een in de tuin eigenlijk de hele winter niet zoveel gezien.
    Ben nu ook het voer aan het minderen, maar nog vogels genoeg in de tuin, de appelvink man en vrouw horen nu tot de trouwe gasten, ben daar zo blij mee.
    Eerdaags zullen ze wel mee voer kunnen vinden, is mooi geweest deze winter.
    Ze maken er ook zo’n rotzooi van, dus vandaag opgerumd en schoongemaakt.
    Heerlijk in de zon.

    Sterkte met je knie.. nooit fijn zo’n spuit. Maar vaak helpt het wel. Rustig aan !!

    Groetjes

  3. Mooie serie groenlingen, Ank!
    Ze staan er werkelijk prachtig op…
    Sterke met je knie en doe maar rustig aan.
    Lieve groetjes Anna

  4. Hopelijk blijven deze groene vriendjes je bezoeken.
    Vooral leuk als je aan huis gekluisterd bent vanwege je knie.
    Hopelijk word je knie snel beter
    Heel veel sterkte en beterschap

  5. allemaal niet zo fijn Ank, van harte beterschap met je knie want als je niet goed kunt lopen kom je niet ver in deze hobby
    alhoewel jij een geweldige vogel tuin hebt en er dus ook niet ver voor weg hoeft te gaan.
    van harte beterschap Ank en een heel fijn weekend, Bram

Geef een reactie

