Kunsten op Straat, Zwolle, Barolosolo “Ile O”   4 comments

Dit log wil ik speciaal aan het Franse duo Barolosolo wijden. Een topact waar ik erg van heb genoten. Vaak haal ik het plezier enkel uit het foto’s maken maar deze mannen hebben mij ook echt vermaakt met hun act. Alles draait er om dat de ene man niet in het water wil komen wat uiteraard uiteindelijk wel gebeurt. De één voelt zich als een vis in het water en de ander heeft watervrees en doet zijn uiterste best om zijn voeten droog te houden.  Het is een combinatie van muziek, acrobatiek en mimiek. Als publiek ben je zeker niet ‘veilig’, ik stond gelukkig op een droge plek! Hier is een filmpje wat ergens anders is gemaakt: klik

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

4 responses to “Kunsten op Straat, Zwolle, Barolosolo “Ile O”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prima fotoserie, Ank. De portretten zijn heel mooi, goed getimed.
    Maar ik ben weg van de laatste 6 foto’s, prachtige serie in deze serie!!
    Ze hadden een top optreden!! Leuk filmpje erbij, top!
    Gr Jan W

  2. Ik kan me voorstellen dat deze heren je vermaakt hebben Ank.
    Ik zag het filmpje en vond het ook echt vreselijk leuk hahahahaha…
    Je moet er maar opkomen om zo’n act te maken. Echt superleuk.
    Ook je foto’s van eze acrobaten (want dat zijn het) zijn heel mooi en kleurrijk.

    Groetjes, Helma

  3. Ha..ha…leuke serie, ik geloof goed dat je je vermaakt hebt. En onder tussen ook nog op het juiste moment klikken. Knap gedaan.

  4. Mooi vervolg van je vorige blog Ank, prachtige foto’s en serie
    Wat een figuren, moet wel erg leuk geweest zijn

Geef een reactie

