IJsbeelden Festival 2014, deel 4   4 comments

We starten vandaag met Hannibal en zijn olifanten, die erg lastig te fotograferen was.
Een enorm groot beeld, ik schat wel een meter of 3 hoog.
Dan komen we bij een duikboot van waaruit we uitkijken op een Britse dubbeldekker met al zijn passagiers.
Daarna zien we een Vikingschip en vervolgens Fokker vliegtuigen.
De trein die we zien werd de Iron Horse genaamd, hij werd regelmatig aangevallen door Indianen en ook Bizons liepen in de weg.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

 

 

Posted december 18, 2014 by Ank Pot in Evenementen, IJSsculpturen

Tagged with , ,

4 responses to “IJsbeelden Festival 2014, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtige foto’s en ijs kunst werken, heel knap gefotografeerd en vast gelegd.

  2. Schitterende beelden Ank ! Het is echt ook wel een mooi onderwerp en je hebt er een prachtige reportage van gemaakt.

  3. Het Vikingschip en vooral de close-up van de Viking springen er in deze serie voor mij uit.
    Ook het paard, waarbij vooral de snelheid tot uitdrukking komt, vind ik prachtig!
    Tot morgen Ank.

  4. De olifanten waren dan misschien wat lastig te fotograferen Ank,
    maar dat komt denk ik doordat ze niet van doorzichtig ijs zijn
    Toch zijn ze heel mooi geworden. Ik vond deze serie zeer de moeit waard om te bekijken
    en ik heb dan ook echt genoten.

    Groejtes, Helma

Geef een reactie

