Huttendorp Aa-landen 2016, slot   8 comments

Vandaag voornamelijk portretten die ik door de week heen van iedereen heb geschoten. Het was weer een feest de week Huttendorp, waar iedereen van heeft genoten. Het was dit keer een tropische aflevering en daardoor voor de organisatie best wel zwaar. Als secretaris van de wijkvereniging mag ik toch wel zeggen dat we erg trots zijn op onze vrijwilligers die elk jaar weer bereid zijn een week van hun vakantie op te offeren om dit allemaal mogelijk te maken voor de honderden kinderen die er aan deelnemen.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted september 2, 2016 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with , ,

8 responses to “Huttendorp Aa-landen 2016, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er weer mooi uit Ank! Zijn allemaal van die scheetjes!

  2. Prachtige portretten met heel fraaie kleuren

  3. Het venijn zit ‘m bij deze serie niet in de staart, Ank. Dat zit allemaal in de eerste foto, super!
    Mooie portretten en de actie zit dit jaar in de warmte de baas blijven. Laatste twee sfeerfotos zijn heel mooi!
    Complimenten voor organistatie en vrijwilligers. Geniet van het weekend. Gr Jan W

  4. Een werkelijk prachtige serie foto’s Ank, leuk om de jeugd zo bezig te zien. Voor mij is de eerste opname een topper…..super!

  5. Geef mijn complimenten maar door naar al die mensen die zoveel werk hebben verzet.
    En de complimenten aan de fotografe….heerlijk al die warme blije voldane kindergezichtjes

  6. ieder jaar weer een fest voor jouw als portret fotograaf Ank, schitterend weer deze foto’s

  7. Fest = Feest

  8. derde poging…….
    Prachtige foto’s Ank. Geweldige portretten en prachtige kleuren.
    Ik moest echter heel wat toeren uithalen (en inmiddels is dit de derde reactie) om hier te kunnen reageren.
    Kreeg een pop-up met teksten dat deze website niet te verifiëren was en ook dat deze waarschijnlijk niet veilig zou zijn!!!??? Ik ga nu mijn rectie eerst kopiëren voordat ik op plaatsen klik.
    Van je foto’s heb ik in ieder geval enorm genoten.

    Groetjes,
    Helma

Geef een reactie

