Zestig   13 comments

Afgelopen zaterdag mocht ik de zestig aantikken.
Hoewel ik het pas komende zaterdag zal vieren kreeg ik al wat bloemen.
Daar heb ik, met behulp van de macrolens, wat mee ‘gespeeld’.
Ik heb alleen natuurlijk licht gebruikt.

***

*

*

***

Posted februari 27, 2017 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , , , ,

13 responses to “Zestig

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hartelijk Gefeliciteerd, je hebt mooie bloemen gekregen…hopelijk wordt het een mooi feestje Zaterdag. Grtjs leo.

  2. hallo Ank , nog van harte proficiat met je 60 e verjaardag , mooie bloemen foto`s heb je gemaakt.

    groetjes , John en Els

  3. Eerlijk gezegd, weet ik niet meer of ik je al had gefeliciteerd, dus doe ik het gewoon nog een keer. Prachtig wat je hier laat zien Ank.
    De roos is echt schitterend!!

  4. Gefeliciteerd Ank, en je weet ik volg je al heel wat jaartjes, maar op je blog zie je er nog net zo uit als Bunnymom!!!
    Gr Jan W

  5. Mooie collages van de hortensia en chrysanten
    En niet te vergeten je roos !
    Mooi en fleurrijk op deze (herfst)dag

  6. Ank van harte gefeliciteerd, ik hoop dat we nog lang van je mooie platen mogen genieten.

  7. Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie leeftijd! Blijf ze delen die mooie foto’s!

  8. Hartelijk gefeliciteerd!! Gezellig feestje zaterdag!

  9. Je hebt je weer lekker kunnen uitleven en het zijn dan ook mooie collages geworden.
    Ik ben ook in de bloemetjes gezet, maar kom er gewoonweg niet aan toe om er foto’s van te maken.
    Tot zaterdag!

  10. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Ank.
    En de de bloemen en zeker de fot’s zijn heel mooi, prachtige collage en macro fotografie

    Groet, Bram

  11. Nogmaals van harte Ank. Dat je maar lang en gezondheid mag doorgaan.
    Mooie foto van de witte roos overigens.

    Groetjes,
    René

  12. Uiteraard van harte gefeliciteerd Ank en 60 is een mooie leeftijd.
    Heerlijk gespeeld met deze bloemen en de macrolens.
    Mak er een prachtfeest van komende zaterdag.

  13. Mooi feest gehad?

Geef een reactie

