Knobbelzwaan in bad   20 comments

Wat een geweldig gezicht om een zwaan zich zo helemaal te buiten te zien gaan aan het badderen. Vol overgave werd er gespetterd en gespatterd, de druppels vlogen in het rond en vervolgens ging ie zich uitgebreid poetsen.
Log13-6-07-1.jpg
Log13-6-07-2.jpg
Log13-6-07-3.jpg
Log13-6-07-4.jpg
Log13-6-07-5.jpg
Log13-6-07-6.jpg
Log13-6-07-7.jpg
Log13-6-07-8.jpg
Log13-6-07-9.jpg
Log13-6-07-10.jpg
Log13-6-07-11.jpg
Log13-6-07-12.jpg
Log13-6-07-13.jpg
Log13-6-07-14.jpg
Log13-6-07-15.jpg
Log13-6-07-16.jpg
Log13-6-07-17.jpg

Geplaatstjuni 13, 2007 doorAnk Pot inZwanen

20 Reacties op “Knobbelzwaan in bad

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. in één woord G E W E l D I G !!!!!!!!!!!!
    meis wat is dit mooi !!

  2. Wat een uitslover…;-)en wat een enorme zwemvliezen hè.
    Geweldige serie Ank !!

  3. Ik kan zien aan de foto’s dat je zelf hier ook nooit genoeg van krijgt.

  4. Haha…het gaat er nogal wild aan toe hè?
    Leuke foto’s heb je weer gemaakt!
    Fijne dag hoor.

  5. Wauw! Wat een prachtige foto’s zeg!
    Ik ben al een tijdje je site aan het volgen, maar er staan soms echt juweeltjes op, en leuke bewerkingen.

    groetjes Mickey

  6. Prachtig mooie foto’s weer.
    Groetjes Marga

  7. Weet je zeker dat het een fototoestel was Ank en geen filmcamera??
    Schitterende serie en dan heb je groot gelijk als je daar nooit genoeg van krijgt.
    Echt smullen weer, heerlijk!!
    Gr Jan W

  8. Goedemiddag Ank.

    GEWELDIG!!!!
    Ik zag gisteren mijn zwanen ook badderen en kan daar dan echt een tijdje naar staan kijken.
    Geweldig om te zien hoe die grote vogels dat toch nog sierlijk doen.
    Fijne dag verder.

    Groetjes van Marjan!

  9. Prachtige serie! De druppels spetteren hier door de kamer!
    Zijn kopje en hals mag ie ook wel eens poetsen, die zijn
    aan ’t vergelen! 😉

  10. Wauw! Prachtig!

  11. Hallo Ank,

    Wat heb je een prachtig waterballet gefotografeerd, dit was echt genieten.
    Wat een spektakel.

    Groetjes Evelina

  12. Wat een mooi gezicht!

  13. Mooie serie!

  14. Wat een gaaf gezicht is dit om eens een badderde knobbelzwaan aan het werk te zien. Mooie serie

  15. Ja en dan blijf je kijken want alle foto’s, stuk voor stuk, zijn werkelijk prachtig.

  16. Je was daar weer op het juiste moment. Heel wat anders dan een musje die zich badderd. Fantastisch gewoon hoeveel actie zich daar in het water bevindt.
    Ik heb hier heel erg van genoten.
    Groetjes Olga

  17. Hoi Ank

    Dat noem ik nog eens eerste rang zitten en het levert spetterende foto’s op… super joh…

    Groetjes
    Anton

  18. Wauw dat is echt een mooi gezicht en wat een schitterende reportage heb je er van gemaakt. Ik heb er van genoten.
    Groetjes Tinie

  19. Weet je wat mijn eerste gedachte is nu ik dit zie. .

    Spetter pieter pater
    lekker in het water
    ga maar vast naar huis
    ik kom een druppel later

    Alfred J Kwak – Herman van Veen

  20. Grappig, wat een activiteit! Met zo’n lange nek kun je ook overal bij komen he?

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.