Sneek, deel 2, Watertoren   9 comments

Sneek heeft een mooie watertoren die het fotograferen ook zeker waard is.

Sneek has a lovely watertower, great for photographing.

Log17-6-11-1.jpg

Log17-6-11-1.jpg

Log17-6-11-1.jpg

Log17-6-11-1.jpg

Log17-6-11-1.jpg

Posted juni 17, 2011 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with ,

9 responses to “Sneek, deel 2, Watertoren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da’s inderdaad een mooie !
    OT: Heb woensdagavond te horen gekregen dat het bedrijf waar ik voor werk het werk gaat verplaatsen naar den Haag. Na wat slikken ben ik gisteren druk geweest met het informeren en opvangen van mijn team. Het zal mijn leven fors veranderen als ik in den Haag ga werken. Zxf3veel meer tijd kwijt met werken (en reizen)! Maar als ik niet in de bijstand wil eindigen, zal ik wel moeten. Ik ga een turbulente tijd tegemoet waarin nog weinig tijd zal zijn voor hobby’s zoals weblogs bezoeken. Dat zal niet meer dagelijks kunnen. Enfin, we zien wel.

  2. Het mooie van foto’s is, dat je de details in alle rust kunt bekijken.
    Je wordt niet opgejaagd door naderende buien *lol*
    Deze watertoren is het waard.
    @ Ik zal wel te laat zijn…zo niet, dan wens ik jullie heel veel plezier in het Afrikamuseum.
    Groetjessss…Ria.

  3. Wat is die mooi
    En de steenstructuur komt erg goed uit in je foto`s
    Wat had je vroeg gepost, maar nu lees ik het….veel plezier of beter plezier gehad ?

  4. Mooi Ank. Deze toren kende ik nog niet.
    Heb een fijne dag en een goed weekend.
    Gr Jan W

  5. Sneek een heerlijke stad en gezellige winkeltjes.
    Hangt altijd een leuke sfeer.

  6. Hele mooie watertoren en mooi op de foto gezet.
    Heeft deze toren al een andere bestemming?
    Mooi erfgoed, moeten we zuinig op zijn.

  7. Is zeker een mooie watertoren in Sneek, vraag me af.
    Kan je er ook in.
    Lijkt me mooi.
    Gezellig weekend en groetjes.

  8. Een fraaie watertoren! Maar die in Tilburg is ook heel mooi. Die moet ik eens op een vroege zondagmorgen gaan fliepsen, want die ligt aan een drukke weg.
    Groetjes

  9. wat een prachtige water toren is dit 100 x mooier dan dat ding wat bij ons nog staat.

Geef een reactie

