Bathmen spant de Kroon, deel 4   9 comments

Na de veldslag werd een grote optocht gehouden waarbij alle figuranten onder grote belangstelling door het dorp trokken.
Ria werd door velen herkend maar ook getrakteerd op een borreltje.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted juni 15, 2014 by Ank Pot in Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

9 responses to “Bathmen spant de Kroon, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb gisteren weer gemerkt hoe lastig het is om bewegende mensen te fotograferen, petje af voor deze serie.

  2. Leuk, die man met de krul in zijn sikje.

  3. Je laatste foto is echt een mooie afsluiter.
    En je hebt er weer een mooie leuke serie van gemaakt, je lol spat er weer vanaf 🙂
    En kreeg jij niets ?????

  4. Ik wilde niets Marjolein maar kreeg wel wat aangeboden.

  5. ik heb de 4 series eens helemaal doorgelopen, Ank en je portretten springen er weer uit….geweldig!
    het was weer nagenieten voor me.
    het borreltje smaakte wel 🙂
    ot het gaat prima, hoor…geen pijn en ik sta er versteld van, wat ik allemaal met links kan.
    groetjessss…Ria.

  6. Mooie series !

  7. Echt een hele mooi serie Ank en ik denk dat je deze zelf ook met veel plezier hebt gemaakt 🙂
    Schiterende portretten, groepen en muzikanten. Mooie en antuurlijke kleuren en vanuit mooie standpunten vastgelegd. De reflecties in de hoorn op de laatste foto si ook een prachtplaat zeg.

    Groetjes, Helma

  8. schitterende portretten en heel mooie foto’s Ank, prachtige foto’s.

  9. Mooie serie van de parade door het dorp. Leuk de spiegelingen in de laatste foto. Zelfs mooie wolkjes zie ik er in.
    Groetjes

Geef een reactie

