Ootmarsum, slot   7 comments

Vandaag een extra lange log maar ik wil het dagje Ootmarsum nu afsluiten want er staan al weer zoveel andere dingen ‘op stapel’! Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto’s, Ootmarsum is een echte aanrader alleen is het wel uitkijken geblazen waarvan je wel of niet foto’s maakt. De maker van de prachtige glazen zonnen kwam woedend op mij afstormen al schreeuwend (ik stond op straat te fotograferen wat in zijn galerie voor het raam stond) dat ik onbeschoft was en dat ik heus wel wist dat ik niet mocht fotograferen en. enz. Ik was mij van geen kwaad bewust maar kennelijk had hij een heel klein stickertje op één van de etalageruiten staan met verboden te fotograferen. Dat had ik niet gezien want mijn oog werd getrokken naar de meters grote glazen kunstwerken die ik prachtig vond. De man was niet voor rede vatbaar en bleef maar schreeuwen dus ik ben op een gegeven moment maar weggelopen maar leuk was het niet en het gaf voor mij wel een domper op het plezier dat ik had. De manier waarop hij mij tegemoet trad vond ik uitermate vervelend en dat had heus wel anders gekund. s’Avonds hebben we nog foto’s gemaakt van alles wat mooi werd aangelicht, helaas was bij de molen alleen de onderkant verlicht.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted december 10, 2014 by Ank Pot in Kerken, Nachtfotografie, Nederlandse steden

Tagged with , , , , ,

7 responses to “Ootmarsum, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een kort lontje had die beste man…:-(. Moet ‘ie z’n spullen maar niet zo etaleren. Leuk die koe met lekker warme deken🙂. Ook mooi vind ik de nachtfoto’s, krijg je gelijk een heel andere sfeer.

  2. Heel mooie afsluiting van deze serie van je bezoek aan Ootmarsum Ank, ook nog wat kunst maar ik vind je nacht.avond opnames geweldig mooi
    prachtige sfeer geef je weer in deze opnames, en alles i ook zo mooi verlicht daar.

  3. Wat mooi is het daar, nog mooier door jouw oogjes🙂
    Wat vervelend z`n reactie, ben je toch de hele dag een beetje van de `wijs`
    Ik heb genoten van dit bijzondere plaatsje

  4. De avondopnamen zijn een mooie afsluiter van deze serie, Ank. Het bruggetje met spiegelbeeld is mijn favoriet.
    Gr Jan W

  5. Ik geniet dus het meest van de avond opname, prachtig.

  6. Beautiful photos!!! 🙂

  7. Nou nou je sluit Oostmarsum geweldig af met de prachtige avondfoto’s Ank.
    De kleurige kunstwerken en details zijn bijzonder fraai!
    Groetjes

Geef een reactie

