Dierentuin Emmen   12 comments

Even wat anders tussendoor omdat ik er niet aan toekom foto’s van Utrecht verder voor te bereiden voor een blog.
Deze foto’s van mijn laatste bezoek aan de oude dierentuin in Emmen had ik nog klaarstaan.
Het was begin december en erg zacht voor de tijd van het jaar.
Inmiddels is deze oude locatie gesloten en gaat de nieuwe de volgende maand open.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted februari 24, 2016 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , , , , , , , ,

12 responses to “Dierentuin Emmen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend Ank, ik vind deze onderbreking helemaal niet slecht hoor!
    Prachtige foto’s van de panter en de hippo! (Van beiden heb ik geen enkele foto, bedenk ik me!)
    Het stokstaartje op de 1e foto en de hippo zijn mijn favoriete foto’s. Gr Jan W

  2. De stokstaartjes staan er fantastisch op. Mooi met dat tegenlicht! De zebra en het nijlpaard mogen er ook zijn. Jammer van het hekwerk bij de zwarte panter. Ik vind dierentuinfoto’s eigenlijk alleen maar leuk als je niet zit dat het dierentuinfoto’s zijn…
    Groet, Dick

  3. Een mooie serie Ank, foto 3 is mijn favoriet hoor, erg fraai met dat licht.

  4. Mooie foto zo met dat haarlichtje.

  5. Mooie serie met vooral de foto’s van de stokstaartjes die er uit springen.
    Ik vind dat zulke grappige beestjes.
    Gelukkig ben ik een aantal jaren geleden eindelijk eens in het dierenpark geweest, maar met de Drentse fietsvierdaagse kwam het er uiteraard niet van.
    Groetjes en nog een fijne avond

  6. En dan ben ik gisteren zowaar je verjaardag vergeten, sorry Ank.
    Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid.
    ‘k Wens je een fijn weekend. Gr Jan W

  7. Ank een prachtige serie.
    Ik hoop dat het lukt om er eens een kijkje te gaan nemen volgen op tv de verhuizing op SBS6 maar dat begint pas om 23.30 uur op donderdag dus het een latertje voor ons 🙂

  8. Ank een prachtige serie.
    Ik hoop dat het lukt om er eens een kijkje te gaan nemen volgen op tv de verhuizing op SBS6 maar dat begint pas om 23.30 uur op donderdag dus het een latertje voor ons 🙂
    En Ank alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

  9. Gohhhhh… wat hebben die stokstaartjes toch een lange nagels zeg! Je hebt ze er ook geweldig mooi op staan.
    De panter is ook al zo’n topstuk met zijn mooie glanzende vacht. De details komen in het zonlicht echt schitterend uit.
    Helemaal niet erg dat je dit er tussendoor hebt gegooid hihi….

    Groetjes, Helma

  10. Ik lees hier net dat het gisteren je verjaardag was Ank. Wel bij deze dan een laattijdige maar daarom niet minder gemeende gelukkige verjaardag gewenst ! Dit is weer een mooie reeks, vooral de drie eerste met de stokstaartjes in tegenlicht kunnen me bekoren.

  11. mooie foto’s van deze dieren uit Emmen Ank
    dus binnenkort een vervolg van deze serie uit de nieuw lokatie.
    mijn favorieten het eerste stokstaartje, de zebra en de giraffen

  12. Hai Ank,

    De Gibbon staat daar prachtig, jammer dan dat hij net de andere kant opkijkt. Ook de foto van de zebra is erg fraai. De zwarte jaguar is schitterend zeg, zonde van die hekken, maar soms heb je gewoon de pech dat je die dingen niet kunt ontwijken.

    Groet,
    René

Geef een reactie

