Rotterdam, deel 4   8 comments

Vandaag aandacht voor het Witte Huis en de oude haven waar dit gebouw aan ligt.
Te beginnen met een samengestelde panoramafoto.
Opvallend die eigenaardige mix van oud en nieuw.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Posted mei 16, 2017 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with , , ,

8 responses to “Rotterdam, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige serie, Ank. Het oude Havengebied is prachtig, zelf probeer ik de nieuwbouw niet mee te nemen.
    Soms zijn er Havendagen en zijn er oude (scheeps)ambachten te zien. Was een heerlijk uitje met de jongens, destijds.
    Gr Jan W

  2. Een stad vol contrasten, mooi in beeld gebracht door Ank !

  3. Mijn enthousiasme groeit maar door. Prachtige stad en mooie foto’s.

  4. Een bijzonder mooie serie Ank, die panoramafoto is heel knap gedaan, en opname 11 met die meerpalen, vind ik gewoon subliem.

  5. Ja, het witte huis was ooit eens het hoogste gebouw !!
    Mooie details laat jij zien
    En je panoramafoto geeft echt de goede sfeer van die plek !!

  6. geweldig hoe deze stad in beeld brengt Ank, mooie foto’s van veel voor mij bekende gebouwen en plaatsen.

  7. Wat ’n indrukwekkende stad Ank. Prachtige oude gebouwen ook. Ik heb weer genoten!

  8. Hoi Ank,
    die panoramafoto heb je echt heel mooi gemaakt 🙂
    Maar ook de andere foto’s staan weer bol van schitterende beelden en details.
    Ik kan hier dan ook echt zo van genieten 🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

