Westerveldse Bos, 5 juni 2017   10 comments

Het is al weer een tijdje geleden dat ik deze foto’s nam tijdens een kort bezoekje aan het Westerveldse Bos.
Maar ik wilde ze toch nog hier laten zien.
Het is weer van alles wat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 responses to “Westerveldse Bos, 5 juni 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Van alles wat maar wel van alles mooi in beeld gebracht. Schitterende macro’s !

  2. Wat ben ik blij dat je deze foto’s nog hebt geplaatst. Ik vind ze spectaculair en heel mooi!

  3. Ank een prachtige serie vooral de zonnedauw die zijn mijn favoriet wat een juweeltjes zowel plant als foto.
    Ik heb ze nog nooit gezien maar misschien komt dat nog 😉

  4. Prachtige serie weer inderdaad de zonnedauw is zo mooi.

  5. Bedankt dat je deze fraaie foto’s, toch aan ons wilde laten zien Ank. De opnamen van de libelle op de zonnedauw, zijn bijzonder mooi.

  6. Echt genieten van deze mooie foto’s!

  7. Een bonte verzameling, inderdaad zonde om niet te laten zien.
    Groet, Dick

  8. Schitterend Ank, ik geniet hier echt van. De reactie van Frans zou zo de mijne kunnen zijn, we hebben wel wat gemeen….
    Alleen had dan niet die foto van dat bloeiende gras erbij moeten zitten, want die maakt dat de Zonnedauw een plekje zakt.
    Gr Jan W

  9. Wow Ank, dit knal er weer lekker uit qua kleur. Prachtige opnames, laatste 2 foto’s van de Zonnedauw vind ik ontzettend mooi.
    gr. Truus

  10. Hoi Ank,
    dit soort foto’s mag je altijd laten zien hoor.
    Prachtige bloemen en het zonnedauw is echt super om te zien.
    Dit zijn blogs waar ik dan ook gene genoeg van krijg 😉

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

