IJsbeer, Toekan, Leeuw en Struis in Blijdorp   9 comments

Een aantal verschillende dieren in dit blog.
De IJsberen waren compleet gevloerd, eentje leek wel een vloerkleed, je weet wel zo’n vel met opgezette kop!
De Toekan zat achter glas en de Struisvogel heb ik door het gaas gefotografeerd.
Dat laatste was nog een hele kunst want hij rende heen en weer, dus moest ik proberen om hem door een opening op de foto te zetten.
Uiteindelijk is het gelukt!

***

*

*

*

*

*

*

Posted februari 20, 2014 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin, Vogels

Tagged with , , , , , ,

9 responses to “IJsbeer, Toekan, Leeuw en Struis in Blijdorp

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie scherpe foto’s. Zo’n vloerkleed lijkt me wel wat *lol*.

  2. De IJsbeer was lekker relaxed, liep niet te ijsberen….terwijl de andere net wakker is.
    De Leeuw en de Struis zijn mijn favoriete foto’s. De Toekan heeft prachtige kleuren.
    Gr Jan W

  3. Wat een leuke foto’s!

    Karin van Velthuijsen
  4. De eerste foto van het vloerkleed…hilarisch!!!!
    Doet me direct denken aan de toneelvoorstelling “Dinner for one”….
    Bij de eerste foto van de Toekan lijkt het net alsof hij niet echt is…je ziet de veertjes niet, maar dat zal wel komen door het glas, dat er tussen zit.
    De Leeuw is prachtig en als ik lees, hoe de foto van de Struisvogel tot stand is gekomen, heb je puik werk verricht…heel mooi!!
    OT Ik heb de trein gisteren net kunnen halen, wel met de tong op de schoenen, maar toch……!!! Het was een mooie dag, hè?
    Groetjessss…Ria.

  5. Wat is die foto van de struis mooi…geweldig knap stukje fotografeerwerk.
    De andere zijn niet minder mooi hoor !

    @ En is de operatie al achter de rug ?

  6. Tja meis, wat moet ik er nog aan toe voegen. Super!!!!!!!

  7. hahaha, van die eerste foto moest ik gewoon lachen…. zo’n grappig gezicht!
    de foto van de struisvogel vind ik de mooiste uit deze serie. precies de scherpte op de juiste plekken, wow!
    groetjes en fijn weekend,
    Nathalie

  8. Die eerste foto van Toekan en die die kop van de struis vind ik echt heel erg mooi Ank.
    Toen ik die ijsbeer in de eeste foto zag schoot ik gelijk in de lach hahahaha…
    Ook doordat je zelf al aangaf daar zo’n kleedje in te zien *lol*
    Hele fraaie serie!

    Groetjes, Helma

  9. De toekan is prachtig geworden ondanks dat hij achter het glas zit.
    Je “vloerkleedje” is prachtig, maar ik zou er toch maar niet overheen lopen!!!
    Groetjes

Geef een reactie

