Krokussen met bezoekers   13 comments

Nog meer Krokusfoto’s.
Ik ben geneigd om krokus met C’s te schrijven maar volgens de spellingscontrole is dat fout, het zal wel ouderwets zijn😉
Er kwamen heel veel bijen op de bloemetjes af en zij waren zwaar beladen.
Ook zag ik enkele Kleine Vosjes en Citroentjes fladderen, die laatste kon ik helaas niet op de foto krijgen.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted maart 10, 2014 by Ank Pot in Bloemen, Insecten e.d.

Tagged with , , , , , , ,

13 responses to “Krokussen met bezoekers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wooooow! Wat een prachtige serie!!
    Hier heb ik even stil naar zitten kijken Ank.
    Eigenlijk veel meer dan 5***** sterren waard!
    Gr Jan W

  2. Wat prachtig Ank. Met bezoek geeft het veel extra.

  3. De bezoekertjes hebben de zadeltasjes al weer vol.
    Een leuk gezicht is dat.
    De Kleine Vos op de kleurige krokus is heel mooi.
    Ook hier weer Kleine vos en veel Citroentjes, die het vertikken om op een bloemetje te gaan zitten.
    Ze blijven maar fladderen, hè?
    Geniet maar weer van de volgende zomerse dag!
    Groetjessss..Ria.

  4. Prachtige serie Ank. Bij mij willen de vlinders ook niet stilzitten. En zie alleen nog maar citroentjes en die fladderen maar heen en weer!
    Stond vanmorgen nog een mooi artikel in de krant over het grote nut van insecten, bijen, hommels, e.d.. Geen eten, dus geen leven voor iedereen als ze er niet zouden zijn!
    De foto’s van de vlinder zijn heel erg mooi!
    En vandaag alweer zo’n mooie dag!
    Groetjes

  5. Prachtige foto’s van de krokussen, en de bijen genieten er duidelijk ook van . Een heerlijk lente bericht!
    Groetjes Anne-Marie

  6. Hai Ank,

    Leuk om eens een andere benadering te zien van een blog over krokusen. Inmiddels heb ik al zoveel van dit soort bloemetjes voorbij zien komen, maar nog niet met insekten. Mooi zoals je de stuifmeel verzamelende bijen hebt weten te platen.
    Vooral de vliegende bijen zijn een applaus waard, want dat valt toch niet mee. Zullen er best een hoop in de vuilnisbak belandt zijn, maar degene die je hier hebt geplaatst zijn top.
    Mooie kleurencombinaties ook met de kleine vos.

    Groetjes,
    Rene

  7. Hele mooie serie
    En die `zwaarbeleden vliegers` erbij geeft toch wel iets heel aparts aan de foto`s.
    En die foto met vlinders zijn voor de tijd van het jaar wel héél bijzonder

  8. Prachtig !!!

  9. Oh ik schrijf ook altijd crocus geloof ik😉 ZIjn we ouderwetsch?😉 Mooie foto’s iig. Hier in de wijk staan ze ook overal. Vind het wel jammer dat overal alleen paars staat. Ik vind geel ook wel gezellig…of gemengd met paars of zo. Bij mijn ouders in de straat staan allemaal narcissen en die bloeien ook al zag ik zondag. Binnenkort ook eens even een fotootje van maken🙂

  10. Jeetje Ank,
    jij hebt zelfs ook de Kleine vos al op bezoek gehad.
    Ik vind het een enig gezicht de paarse krokussen (ikschreef ze vroeger ook met een C)
    en al die bijen. Ook de hommels zijn al in grote geatel aanwezig. Heerlijk voorjaarsblog.

    Groetjes, Helma

  11. Euhhhh…….. geatel is natuurlijk getale hihi……

  12. heel mooie foto’s, erg leuk met die insecten er bij

  13. Ank prachtige serie we zitten hier te genieten.

    Gr. Frans

Geef een reactie

