Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, deel 1   8 comments

Het is weer zover, Zwolle is voor een aantal dagen weer omgetoverd in Sassendonk en de (binnen)stad staat weer in het teken van Carnaval.
Zoals altijd heb ik samen met Gerda foto’s gemaakt bij het opstellen van de optocht.
Het was weer een kleurrijk geheel en zoals altijd verbaas ik me over de fantasie van mensen bij het verzinnen van hun kostuums.
Praalwagens hebben we vrijwel niet maar dat wordt ruimschoots opgevangen door de kleurrijke loopgroepen.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted februari 7, 2016 by Ank Pot in Carnaval, Mensen

Tagged with , , , ,

8 responses to “Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie impressie van het carnavals feest.
    Prachtige portretten weer Ank!
    De prins op de fiets is erg grappig !

  2. Je hebt de sfeer goed gevangen met deze fraaie serie Ank, de fietsende Prins is inderdaad erg leuk.

  3. De kleur is een van de leuke dingen om met carnaval te fotograferen.
    Je hebt weer prachtige portretten geschoten.
    En aan fantasie geen gebrek zo te zien.
    Ik hoop dat het hier vanmiddag ook een beetje leuk wordt en dat de Opstoet niet zo traag gaat als afgelopen jaren.
    De route is veranderd, dus zou het beter moeten gaan…..
    Groetjes

  4. Prachtig Ank! Het carnaval zorgt weer voor velen een leuk feestje🙂
    Schitterend om zoveel kleur en fleur te zien. Prachtige creaties en mooie mensen.
    Ook weer heel mooi in beeld gebracht.

    Groetjes, Helma
    PS bedankt voor je opmerking over de verkeerde naam. Ik had het zelf nog niet eens gezien!!!

  5. Het is alweer meer dan 50 jaar geleden dat ik tijdens mijn diensttijd carnaval vierde en wat ik hier zie is wel anders dan toen wat een mooie serie is dit weer geworden.

  6. Nou, sfeer is er zeker en de lol straalt er vanaf !

  7. Een heel mooie start, Ank. Mijn favoriete foto is die van het rose meisje op de fiets.
    De houding van de jongen op de achtergrond vind ik schitterend! Gr Jan W

  8. Heel mooie kleurige serie en karnaval foto’s

Geef een reactie

