Nog meer rijp   9 comments

Ik heb nog meer rijpfoto’s om te laten zien.
Voordat ik ging wandelen heb ik nog met de macrolens geprobeerd wat ijskristallen vast te leggen maar dat is me niet meegevallen.
Op dit moment ben ik erg druk met de organisatie en opbouw van de KerstCreatiefbeurs die zaterdaag a.s. hier in de wijk wordt gehouden, dus ondanks de hogere temperaturen van dit moment ben ik al helemaal in kerstsferen !!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted december 9, 2016 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with , , , ,

9 responses to “Nog meer rijp

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie winterse beelden. Er was bij jullie duidelijk meer rijpvorming dan hier in het westen 😦
    Groet, Dick

  2. Prachtig Ank, ik hoop dat koning winter snel weer terug komt.

  3. Prachtige winterse foto’s Ank, nu is het weer even voorbij.Ik wens je vel succes met de KerstCreatiefbeurs.

  4. Oh dat ziet er weer geweldig uit !! Succes morgen !!
    gr. Truus

  5. Hoi Ank,
    Mooie foto’s met al die ijskristalletjes. Prachtig deze winterse beelden.
    De foto met dat bruggetje vind ik erg mooi.

    Groetjes, Marco

  6. schitterend het was kort maar wel heel mooi, helaas hebben we er hier heel weinig van gemerkt, maa geniet van jou prachtige foto’s Ank

  7. Ik vond je omgeving in de zomer al mooi, laat staan nu alles berijpt is !!!
    Prachtig

  8. Wat mooi he, die witte wereld, daar wil ik meer van deze winter. Prachtige foto’s, met name de detail foto’s.

  9. Hoi Ank,
    toch heb je hele mooie rijp foto’s kunnen maken en sommige lijken wel van zilver!
    Echt en met recht schitterend om te zien. Ik heb ze helaas niet kunnen maken maar ik hoop dat er nog genoeg kansen komen.
    Deze van jou zijn in ieder geval al prachtig om te zien.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

