De snoeperd!   13 comments

Er vliegen hier heel wat merels in de buurt rond maar het is telkens dezelfde merelman die bij mij in de vuurdoorn van de bessen komt snoepen.
Deze foto’s heb ik gemaakt door het slaapkamerraam waar ik op ongeveer ooghoogte met hem zit.
Het fotograferen staat even op een laag pitje want het is me afgelopen weekend in de rug geschoten.
Er is verbetering voelbaar maar het is nog niet zoals het moet zijn.
Helaas helpt de fibromyalgie dan ook niet erg, ik moet wat geduld hebben!

Geplaatstoktober 17, 2013 doorAnk Pot inTuin, Vogels

Getagged met , , ,

13 Reacties op “De snoeperd!

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. ohhhh prachtig zo tussen al die feloranje besjes!
    wat een pech dat het in je rug geschoten is, hoop dat je snel opknapt Ank!!
    hoe loopt je expositie?
    groetjes, Nathalie

  2. 4 prachtige platen Ank. De laatste …daar ga ik voor, top!!
    Weet ongeveer hoe je je voelt, vervelend als die zaken gaan opspelen…..sterkte!
    Gr Jan W

  3. Mooi dat je vanuit de slaapkamer precies op ooghoogte zit. Mooie kleur die besjes hè? 🙂 Hopelijk gaat het snel beter met je rug! Kalm aan hoor.

  4. prachtig

  5. Mooi kleurige foto’s. En sterkte.

  6. Prachtig kleurenpatroon met al dat oranje, wordt echt halloweentijd !
    Sterkte met je rug, dat kan verrekte zeer doen 😦

  7. Wederom mooie foto’s. Heel veel beterschap!
    Liefs, maaike.

  8. Ank heerlijk als zo een eigen ‘tuinmerel’ bij je zijn buik rond eet dit is altijd goed voor een mooie serioe foto’s.

    Gr. en een heel fijn weekend.

    Frans

  9. Ank vergeet je sterkte te wensen de rug daar moet je voorzichtig mee zijn ik heb mij ook in allerlei bochten moeten wringen voor de inktviszwam en daardoor ook de rug geforceerd.
    Zal de tijd van het jaar wel zijn ;-(

    Gr. Frans

  10. Prachtig die Vuurdoornstruiken in je tuin Ank.
    Je hebt dan een behoorlijke grote tuin, maar dat is dan ook gelijk
    een paradijs voor de vogels. Prachtfoto’s van deze merelman 🙂
    Heel naar te lezen dat je door je rug bent gegaan. Doe voorzichtig
    want je hebt maar 1 rug.
    Lieve groetjes en beterschap, Helma

  11. Het is inderdaad een snoeperd, Ank.
    Maar…je lokt hem ook wel met een overdaad aan kleurige bessen, hè?
    Wat een feestdis moet dit voor hem zijn!!
    Ik hoop, dat het inmiddels weer wat beter gaat met je rug.
    Bij mij heeft de spuit goed geholpen…ik kan weer SLAPEN 🙂
    Fijne avond nog.
    Groetjessss..Ria.

  12. Ahaa een ouwe snoeperd in de tuin. Heerlijke vogels merels, een van m’n favoriete vogels. (Samen met meerkoetjes). We hebben ’n paar merelpaartjes in de tuin, zo mooi in het voorjaar de jonge mereltjes…

  13. zo ontzettend veel bes, dat vraagt er om bij de vogels er van te gaan snoepen 🙂
    mooie kleurige foto’s Ank

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.